Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dIk heb Clozan, helpt je rustig te worden zonder andere bijwerkingen. Enkel op doktersvoorschrift.
fiogf49gjkf0dHoi TillyZelf heb ik niets genomen maar mijn partner nam Sedinal een paar keer de dag voordien en dat hielp wonderwel! 30 druppeltjes op een klontje.succes ermeeHilde
fiogf49gjkf0dsandra, pas maar op met clozan! ik zou dit ZEKER NIET aanraden voor je trouwdag. clozan is een verslavende benzodiazepine! wordt oa gebruikt als slaapmiddel, iemand die het niet gewend is kan er best wel slecht op reageren (je wil toch niet half versuft rondlopen op je trouwdag??) clozan is echt geen snoepje!!! sedinal is een veiligere optie, is misschien niet zo sterk als een anxioliticum als clozan, maar in ieder geval veiliger! vraag is of je echt wel iets nodig hebt die dag??? lukt het echt niet om gewoon te genieten van die dag, zonder als een stress-kipje rond te lopen? gewoon genieten, alles op je af laten komen? als je toch iets neemt, kies dan voor sedinal of zo!
fiogf49gjkf0dheyik heb echt geen slechte ervaringen met clozan hoor en ik maak hier ook geen misbruik van.Ik heb het vroeger voor mijn thesis verdediging ook eens ingenomen en nu met de voorbereidingen vd trouw nog maar 1X toen ik ergens eens enorm gestresst door was.Helemaal geen last van gehad of suf gevoel of zo.Mijn dokter heeft het me voorgeschreven, die zal wel weten wat hij doet hoop ik?
fiogf49gjkf0dNoem mij naïef, maar is zo'n pilletje echt nodig op een trouwfeest? 't Zou de mooiste dag van uw leven moeten zijn, dan ga je jezelf toch niet verdoven? Dat je zoiets neemt voor een examen, daar kan ik volledig inkomen, maar ik persoonlijk wil elk moment van mijn trouw ten volle bleven. Probeer gewoon te genieten van die dag en geef zoveel mogelijk uit handen, zodat je niet al te zeer moet stressen. Succes in ieder geval!
fiogf49gjkf0dik zou clozan voor mijn patiënten toch niet voorschrijven...indien ze écht medicamenteus behandeld willen worden voor thesis-verdediging, of trouw of zo,zou ik het bij sedinal houden. maar dat is iedere arts zijn therapeutische vrijheid he!
fiogf49gjkf0dIk heb Alprazolam (hetzelfde als Xanax). Vrij straf maar ik neem het al geruime tijd dus die dag zeker. Om te slapen neem ik Zolpidem. Jaaaaa ik weet het ik ben een stress kip, maar "better be safe than sorry". Ik geraak gewoon echt niet in slaap en super opgejaagd.GroetjesKim
fiogf49gjkf0dHey,Ik heb sedinal pilletjes. Omdat ik van nature een zenuwpees ben, ga ik de avond ervoor een sedinalpilletje nemen, en een shotje rum. Zo weet ik dat ik rustig kan slapen. De ochtend zelf ga ik niks nemen. Ik wil er ten volle van kunnen genieten!:-)xxxAmber09/08/08
fiogf49gjkf0dHallo, zelf neem ik af en toe ook alprazolam maa dan echt als ik over de top ben en het niet meer gaat o rustig te zijn.Maar waarom neem je niet iets natuurlijks zoals Baldriaan dit is plantaardig en in verschillende vormen verkrijgbaar om in te nemen en ook in dag en nacht vorm het schaad niet en is een heel zacht en natuurlijk middel te verkrijgen in een goede apotheek of een echte goede drogisterij die nog losse kruiden en dergelijke verkoopt. Johaneskruid is ook een hele goede voor de zenuwen.ik hoop dat je er iets mee bent.groetjes sylvia
fiogf49gjkf0dHoi,Ik heb iets natuurlijks van de homeopaat gebruikt. Omdat ik bang had dat'k té emo zou zijn...Van niets last gehad op onze huwelijksdag en heerlijk kunnen genieten!Veel geslapen had'k wel niet, maar je adrenaline helpt je er wel door die dag!Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl