Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Witte vlekken

  1-7-2008 14:23:08
fiogf49gjkf0d
Hallo trouwertjes,

Met nog maar 11 dagen op de teller ben ik lichtjes in paniek om het volgende; ben nu al een 6 weken bezig met de zonnebank maar ter hoogte van mijn schouderbladen heb ik 2 grote witte plekken. Heb me al eens gedraaid onder de zonnebank maar 't gaat niet echt weg.
't Valt echt op... :(

Iemand tips?

Bedankt, Joke
12-07-08

joke
12-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1087


Amber
9-8-2008
 Meld misbruik1-7-2008 14:28:26

fiogf49gjkf0d
Hey,
Misschien kan je het wegkrijgen met wat bruinen-zonder-zon op de plekken te smeren?
xxx
Amber
09/08/08



joke
12-7-2008
 Meld misbruik1-7-2008 14:31:33

fiogf49gjkf0d
Hey Amber,
Stomme vraag mss maar hoe doe je dat dan? Heb dat echt nog nooit gebruikt...
Welke is een goeie en moet je dat dan regelmatig bijsmeren doorheen de dag?

Bedankt, Joke



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik1-7-2008 14:40:31

fiogf49gjkf0d
Hey,
Je hebt er van L'oreal, van Garnier,...
Bij elk groot cosmeticamerk vind je dat wel. Probeer er eentje te vinden die al gekleurd is, zodat je geen witte créme hebt. Zo zie je beter waar je al gesmeerd hebt, en waar niet. Het is aan te raden dat je je laat insmeren, want zelf op je rug beginnen smeren is nogal lastig. Zorg dat je het 's avonds doet, en geen kleding draagt die de zone bedekt (om vlekken te voorkomen).
Probeer het maar, en valt het niet mee: scrubben onder de douche, dan wordt het al lichter, en na een paar dagen is het volledig weg!
Mocht je toch vlekken krijgen: ik heb eens gelezen dat je dan wat tandpasta op de vlek moet smeren, dat zou ze wat lichter maken.
Veel succes allesinds!
xxx
Amber
09/08/08



ilse
13-9-2008
 Meld misbruik1-7-2008 14:43:30

fiogf49gjkf0d
Dag joke,

Er bestaan zonnebanken om in recht te staan en dan heb je die plekjes niet.
In Berchem op de lodewijck van Berckenlaan is er een zonnebank die zo'n bank hebben.
Ik weet nu niet van waar je bent maar ze zullen dat ergens anders ook wel hebben.



Alexandra
12-7-2008
 Meld misbruik1-7-2008 14:47:47

fiogf49gjkf0d
hey joke,

wij trouwen ook den 12ste juli.
ik ben pas gisteren naar de zonnebank geweest, ik bruin vrij rap, vanaf morgen ga ik inder een rechtstaand zonnebank, zo zal ik geen vlekjes hebben onder mijn oksels en schouderbladen.

groetjes
Alexandra



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik1-7-2008 15:38:06

fiogf49gjkf0d
hallo joke,
ik heb ook vlekken op mn rug . ik heb een flesje dove gekocht met zelfbruiner in. die smeert goed open en bruint geleidelijk . je hebt er ook geen vlekken mee. is wel veiliger dan zelfbruiner.
groetjes xxx



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik1-7-2008 17:41:41

fiogf49gjkf0d
Hey joke,die van dove is echt een goede,ik gebruik die ook,je hebt hel in 2 tinten,ik neem de dondere om de vlekken weg te krijgen,een paar dagen voor dien beginnen smeren,s'avonds na hetdouche.
Je dag zelf moet je niks smeren.

Grtz sarah



joke
12-7-2008
 Meld misbruik2-7-2008 10:27:35

fiogf49gjkf0d
Hey meisjes,

Bedankt voor de vele tips. Ik ga straks naar de winkel, se, en die dove eens kopen en dan hopen, hé...

Veel succes nog bij alles!
Grts, Joke



Stefanie

 Meld misbruik2-7-2008 11:29:06

fiogf49gjkf0d
Dag Joke,

ook wij trouwen op 12 juli. Een maand terug heb ik plots ook grote witte vlekken ontdekt op mijn lichaam. Aangezien er telkens maar bijkwamen en dit niet meebruinde was ik toch ook wat in paniek. Na een bezoekje aan de dermatoloog bleek het gewoon heel erg droog vel te zijn. Goed hydrateren is dus de boodschap. Intussen bruinen de vlekjes al terug mee maar is het wel nog wat zichtbaar het verschil. Ik ben reeds ook al om goeie zonnecreme geweest die mee hydrateert van La Roche Posay - ben ik echt supertevreden over. Misschien helpt het wel ook voor jou?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...