Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mini - vuurwerkstokjes

1-7-2008 12:45:43
fiogf49gjkf0d
Hey,

Weet er iemand waar je van die kleine vuurwerkstokjes kan kopen?

Ik bedoel die stokjes die je kan vasthouden en je moet aansteken bovenaan, waarbij er kleine witte vuurwerkjes ontstaan die vanzelf doven als ze opgebrand zijn...

Lieve groetjes,

Evelien

evelien
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1781

Kim
24-5-2008
 Meld misbruik1-7-2008 13:16:22

fiogf49gjkf0d
Hey,

Wij hebben er gekocht bij AVA. Ze lagen wel niet in de rekken, we moesten het vragen aan een verkoopster en zij is ze dan gaan halen uit het magazijn. Ze kosten dacht ik 0,44 euro voor een pakje van 10 stokjes.

Groetjes,

Kim

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik1-7-2008 13:58:14

fiogf49gjkf0d
Hallo,

bij Paradisio vind je ze ook terug aan de kassa. Ook heel goedkoop.

Groetjes,
Isabel

Tamara

Meld misbruik1-7-2008 22:19:03

fiogf49gjkf0d
Onze DJ bracht die automatisch mee voor de openingsdans maar mag dit niet meer van de zaal. Ze hadden er te veel kapotte tafellakens door. Is wel te begrijpen hoor, maar blijft toch jammer :(

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik2-7-2008 8:34:26

fiogf49gjkf0d
Ik heb er gisteren 130 teruggebracht naar AVA (lagen idd niet in de rekken). We mochten wel van de feestzaal, maar... blijkbaar leggen mensen die op tafel als ze uitgebrand zijn, dan zijn die nog warm en komen er gaten in de tafellakens... Kapotte tafellakens moesten we zelf betalen... We hebben dan maar het zekere voor het onzekere genomen en zonder vuurwerk gedanst. Als je het zou doen, overweeg dan iets te kopen waar de mensen hun stokjes kunnen inleggen als ze opgebrand zijn.

Groetjes
Ellen
11 dagen getrouwd

Kim
24-5-2008
 Meld misbruik2-7-2008 8:56:43

fiogf49gjkf0d
Hey,

Wij hebben ze gebruikt tijdens het binnenkomen van de taart. De dj had gewoon op voorhand gezegd dat ze de stokjes bijna mochten aansteken, maar dat ze moesten oppassen dat ze de opgebrande stokjes nadien niet op de tafel legden en dat er iemand zou rondkomen om ze op te halen. Wij hebben hier geen problemen bij gehad.. Desnoods zet je op elke tafel een lang glas waar ze de stokjes kunnen in steken..

Groetjes,

Kim

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik2-7-2008 10:58:40

fiogf49gjkf0d
bij ava of bij elke feest of caranaclwinkel

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik2-7-2008 10:59:10

fiogf49gjkf0d
hmm
pc last van hitte denk ik.. carnavalwinkel dus..

groetjes sas

SOFIE
7-6-2008
 Meld misbruik2-7-2008 22:31:38

fiogf49gjkf0d
hallo,

mss een alternatief; wij hebben voor onze openingsdans aan al de genodigden (150), breeklichtjes uitgedeeld, en als de openingsdans begon mochten ze die breken, en dan al de stojes in de lucht, het was geweldig om dit te zien!!
sommige hadden er hartjes van gemaakt of andere figuurtjes!
groetjes, sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...