Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dLijkt me inderdaad vreselijk...Kan je geen deel van je geld terugvragen?En welke fotograaf was dit?
fiogf49gjkf0dOh, hoe verschrikkelijk! Als je je wensen op voorhand doorgeeft, dan mag je er toch wel vanuit gaan dat dit in orde komt... Foto's zijn tenslotte blijvende herinneringen aan die mooie dag. Waarschijnlijk kan je niets meer terugvorderen, maar ik zou zeker nog eens een gesprek voeren met de fotograaf en duidelijk laten merken dat je het niet ok vond!
fiogf49gjkf0dAmai meid,Das inderdaad om te rotten! Hebben je vrienden of familie zelf misschien foto's genomen? Dan kan je die toch al gebruiken en die zullen vast en zeker spontaan zijn...Voor de rest denk ik dat je niet veel kan doen, misschien alleen een deeltje terugkrijgen. Kun je niet vragen dat hij jullie het deel terugbetaald waar hij is vertrokken? Staat het nergens in een contractje ofzo, dat hij moest blijven?Ach, hopelijk kom je er snel over heen. Tenslotte hebben jullie de herinnering aan jullie fantastische dag, daar kan volgens mij geen enkele foto aan tippen! :-)xxxxAmber09/08/08
fiogf49gjkf0dhet is een fotograaf uit beerse.. zeg liever zijn naam niet op het internetnu moet je weten dat op de dag zelf iedereen ofwel zijn camera vergeten was, ofwel deze al plat was tegen het feest begon (dat ga je altijd zien zoiets he)
fiogf49gjkf0dHey,Wij zijn getrouwd op 24 mei en gaan sowieso nog een keer foto's nemen als het mooi weer is, dan kunnen we ook nog eens naar enkele andere locaties. Misschien is dat een idee voor jullie. Dan kunnen er van jullie beide toch nog enkele mooie spontane foto's getrokken worden. Voor 250 euro denk ik dat je al wel een fotograaf kan vinden die dit voor jullie wilt doen. Wij hebben op ons huwelijk zelf enkele tegenslagen gehad en als ik nu denk dat ik door er iets meer geld in te steken die dingen had kunnen voorkomen voel ik me echt slecht. Maar aan die dingen kan ik nu spijtig genoeg niks meer veranderen. Maar misschien dat wat extra foto's jou wel kunnen opbeuren.Jij moet natuurlijk weten of je er nog extra geld wil insteken en of je je hierdoor beter zal voelen. Dat is volledig aan jou.Groetjes,Kim
fiogf49gjkf0dHeyAmai dat vind ik wel super erg, ik denk dat je hier zeker niet de volledige prijs moet betalen, aangezien hij maar 3 foto's op het feest gemaakt heeft. Ik zou als ik jou was zeker onderhandelen over de prijs, want dit is echt wel heel erg.Hopelijk kom je er uit.Veel sterkte en denk maar terug aan de leuke dingen op je huwelijk!!!Groetjes Annemarijn
Sarah, weiger maar het album te betalen! Hij heeft zich niet aan de afspraken gehouden. Zijn er geen vrienden of familie die foto's genomen hebben op het feest? Tegenwoordig nemen mensen al snel hun digitale camera mee. Vraag eens rond. Misschien vind je nog wel veel mooie foto's van het feest!
fiogf49gjkf0dHoi Sarah ... ik vind het heel erg jammer en sneu voor je en ben er zeker van dat je nu even enorm kwaad bent ... maar misschien toch even een advies. Betaal in elk geval voorlopig niets. Had je een schriftelijke overeenkomst met de fotograaf ? Zoja, lees even alles na en als er duidelijk staat dat hij zich niet heeft gehouden aan de afspraak dan heb je het recht hem in gebreke te stellen. Schakel desnoods je rechtsbijstand in (als die tenminste contractuele geschillen dekt) of stap ermee naar een advocaat. Een eerste advies is gratis en kan je toch wat centen besparen. Ik weet dat het niets zal veranderen aan het album en je kan de dag niet meer overdoen, maar misschien kan je met het uitgespaarde geld toch nog een leuke shoot doen met z'n tweeen.
fiogf49gjkf0dhey,amai ik zou ook razend zijn.ik hoop echt dat jullie het op de een of andere manier kunnen oplossen heb je het tegen je fotograaf ook gezegd dat dit helemaal niet is wat jullie wilde?en heb je hem al betaald tenslotte toch veel geld voor iets wat je niet wilde?!dan moet die mens daar toch ook iets aan doen he?van waar was die fotograaf zie dak dezelfde heb?!!alvast sterkte en veel succes met het zoeken naar een oplossing.groetjesdebbie
fiogf49gjkf0d@ debbie de fotograaf is van beerse....er is niet schriftelijk afgesproken wat hij zou fotograferen nee.. misschien stom.maar als je zegt 'ik wil zo geen foto's van de suite bij de deur en ik wil liever sfeerimpressies van mijn feest'dan zou je toch denken dat hij dat doet? of moet je dat idd allemaal schriftelijk vastleggen?
fiogf49gjkf0dhey,nu maak je me echt bang want ik ben van beerse en dus mijn fotograaf ook.en nee ik denk inderdaad niet dat je dat allemaal moet op papier zetten want dat hebben wij ook niet gedaannu wil ik ook niet al dat traditionele en weet eigenlijk niet goed wat te doen wij hebben ook maar gewoon gezegd wat we willen en hij had wel enkele idees in die richting maar wat moet ik daar nu mee aanvangen?hebben jullie al een oplossing of heeft hij al iets gezegd?groetjes debbie
fiogf49gjkf0d@Debbie en SarahIk heb ook een fotograaf uit Beerse. Ik begin al schrik te krijgen, ik trouw pas in maart 2009. Heb enkel voorschot betaald, dus kan nog veranderen, mits voorschot te laten vallen. Ik heb Corolux uit Beerse, Brugstraat. Hopelijk is het niet mijn fotograaf. Hoor de laatste tijd wel meer klachten van Penfo fotografie.GroetjesKim
fiogf49gjkf0dHoi SarahHeb verschillende Sarah's door elkaar gehaald, sorry hiervoor. Maar 2 Sarah's die beide een item hebben omtrent foto's, even dubbel gezien? ;-)GroetjesKim