Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

FERME TEGENSLAG!!!

1-7-2008 12:37:49
fiogf49gjkf0d
hela,

wij zijn 17e mei getrouwd en het was een prachtige dag!

Ik ben deze voormiddag voor de foto's gaan zien en kon in tranen uitbarsten!!!

Op zich waren de foto's wel oke, maar ik had op voorhand gevraagd om het
1) niet geposeerd te maken
2) mooie familiefoto zonder nieuwe vriendin van mijn grootvader (ligt nog heel gevoelig in de familie)
3) foto's van het feest waren voor ons heel belangrijk

Het begon er al mee dat de fotograaf op de dag zelf heel veel geposeerde foto's wou maken, ik heb diverse keren gezegd dat ik spontane foto's wou...

Om 15 uur vertrokken we bij de fotolocatie en toen zei hij. 'Ik moet vertrekken want ik moet nog ergens naar toe.' Ik heb hem toen tegen gehouden en gezegd dat ik het heel belangrijk vond dat hij sfeerimpressies van het feest zou nemen. (was op voorhand ook duidelijk gezegd)

Ik ben dus net mijn boek gaan halen en niks als echt geposeerde foto's en 3 foto's van het feest die niet echt mooi waren..

en er waren ook niet meer foto's van, dus ja, er kunnen er ook niet meer in het boek!!

En daar moet ik nu 1700 euro voor betalen!!! razend ben ik!!!

En die foto van de familie staat de nieuwe vriendin wel bij op, want die zonder haar sloeg helemaal nergens op. (iedereen stond aan 1 kant, ipv dat hij de mensen dan wat op hun plaats had gezet)

Dure grap is dit... ik zat bijna te huilen in die winkel

Sorry voor mijn gezaag... maar ik moet het aan iemand kwijt!

xxx

sarah
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 468

Delphine
12-9-2008
 Meld misbruik1-7-2008 12:41:35

fiogf49gjkf0d
Lijkt me inderdaad vreselijk...
Kan je geen deel van je geld terugvragen?
En welke fotograaf was dit?

evy
1-3-2009
 Meld misbruik1-7-2008 12:49:27

fiogf49gjkf0d
Oh, hoe verschrikkelijk! Als je je wensen op voorhand doorgeeft, dan mag je er toch wel vanuit gaan dat dit in orde komt... Foto's zijn tenslotte blijvende herinneringen aan die mooie dag. Waarschijnlijk kan je niets meer terugvorderen, maar ik zou zeker nog eens een gesprek voeren met de fotograaf en duidelijk laten merken dat je het niet ok vond!

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik1-7-2008 12:58:23

fiogf49gjkf0d
Amai meid,
Das inderdaad om te rotten! Hebben je vrienden of familie zelf misschien foto's genomen? Dan kan je die toch al gebruiken en die zullen vast en zeker spontaan zijn...
Voor de rest denk ik dat je niet veel kan doen, misschien alleen een deeltje terugkrijgen. Kun je niet vragen dat hij jullie het deel terugbetaald waar hij is vertrokken? Staat het nergens in een contractje ofzo, dat hij moest blijven?
Ach, hopelijk kom je er snel over heen. Tenslotte hebben jullie de herinnering aan jullie fantastische dag, daar kan volgens mij geen enkele foto aan tippen! :-)
xxxx
Amber
09/08/08

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik1-7-2008 13:16:54

fiogf49gjkf0d
het is een fotograaf uit beerse.. zeg liever zijn naam niet op het internet

nu moet je weten dat op de dag zelf iedereen ofwel zijn camera vergeten was, ofwel deze al plat was tegen het feest begon (dat ga je altijd zien zoiets he)

Kim
24-5-2008
 Meld misbruik1-7-2008 13:28:19

fiogf49gjkf0d
Hey,

Wij zijn getrouwd op 24 mei en gaan sowieso nog een keer foto's nemen als het mooi weer is, dan kunnen we ook nog eens naar enkele andere locaties. Misschien is dat een idee voor jullie. Dan kunnen er van jullie beide toch nog enkele mooie spontane foto's getrokken worden. Voor 250 euro denk ik dat je al wel een fotograaf kan vinden die dit voor jullie wilt doen. Wij hebben op ons huwelijk zelf enkele tegenslagen gehad en als ik nu denk dat ik door er iets meer geld in te steken die dingen had kunnen voorkomen voel ik me echt slecht. Maar aan die dingen kan ik nu spijtig genoeg niks meer veranderen. Maar misschien dat wat extra foto's jou wel kunnen opbeuren.

Jij moet natuurlijk weten of je er nog extra geld wil insteken en of je je hierdoor beter zal voelen. Dat is volledig aan jou.

Groetjes,

Kim

Annemarijn

Meld misbruik1-7-2008 14:30:53

fiogf49gjkf0d
Hey
Amai dat vind ik wel super erg, ik denk dat je hier zeker niet de volledige prijs moet betalen, aangezien hij maar 3 foto's op het feest gemaakt heeft.
Ik zou als ik jou was zeker onderhandelen over de prijs, want dit is echt wel heel erg.

Hopelijk kom je er uit.
Veel sterkte en denk maar terug aan de leuke dingen op je huwelijk!!!

Groetjes Annemarijn

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik1-7-2008 16:48:33

Sarah, weiger maar het album te betalen! Hij heeft zich niet aan de afspraken gehouden.

Zijn er geen vrienden of familie die foto's genomen hebben op het feest? Tegenwoordig nemen mensen al snel hun digitale camera mee. Vraag eens rond. Misschien vind je nog wel veel mooie foto's van het feest!

Stef
6-6-2009
 Meld misbruik1-7-2008 22:15:57

fiogf49gjkf0d
Hoi Sarah ... ik vind het heel erg jammer en sneu voor je en ben er zeker van dat je nu even enorm kwaad bent ... maar misschien toch even een advies. Betaal in elk geval voorlopig niets. Had je een schriftelijke overeenkomst met de fotograaf ? Zoja, lees even alles na en als er duidelijk staat dat hij zich niet heeft gehouden aan de afspraak dan heb je het recht hem in gebreke te stellen. Schakel desnoods je rechtsbijstand in (als die tenminste contractuele geschillen dekt) of stap ermee naar een advocaat. Een eerste advies is gratis en kan je toch wat centen besparen. Ik weet dat het niets zal veranderen aan het album en je kan de dag niet meer overdoen, maar misschien kan je met het uitgespaarde geld toch nog een leuke shoot doen met z'n tweeen.

debbie
10-10-2008
 Meld misbruik1-7-2008 23:05:18

fiogf49gjkf0d
hey,
amai ik zou ook razend zijn.
ik hoop echt dat jullie het op de een of andere manier kunnen oplossen heb je het tegen je fotograaf ook gezegd dat dit helemaal niet is wat jullie wilde?
en heb je hem al betaald tenslotte toch veel geld voor iets wat je niet wilde?!
dan moet die mens daar toch ook iets aan doen he?
van waar was die fotograaf zie dak dezelfde heb?!!
alvast sterkte en veel succes met het zoeken naar een oplossing.
groetjes
debbie

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-7-2008 7:51:49

fiogf49gjkf0d
@ debbie de fotograaf is van beerse....

er is niet schriftelijk afgesproken wat hij zou fotograferen nee.. misschien stom.
maar als je zegt 'ik wil zo geen foto's van de suite bij de deur en ik wil liever sfeerimpressies van mijn feest'

dan zou je toch denken dat hij dat doet? of moet je dat idd allemaal schriftelijk vastleggen?

debbie
10-10-2008
 Meld misbruik2-7-2008 13:31:00

fiogf49gjkf0d
hey,
nu maak je me echt bang want ik ben van beerse en dus mijn fotograaf ook.
en nee ik denk inderdaad niet dat je dat allemaal moet op papier zetten want dat hebben wij ook niet gedaan
nu wil ik ook niet al dat traditionele en weet eigenlijk niet goed wat te doen wij hebben ook maar gewoon gezegd wat we willen en hij had wel enkele idees in die richting maar wat moet ik daar nu mee aanvangen?
hebben jullie al een oplossing of heeft hij al iets gezegd?
groetjes debbie

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik2-7-2008 15:16:05

fiogf49gjkf0d
@Debbie en Sarah

Ik heb ook een fotograaf uit Beerse. Ik begin al schrik te krijgen, ik trouw pas in maart 2009. Heb enkel voorschot betaald, dus kan nog veranderen, mits voorschot te laten vallen. Ik heb Corolux uit Beerse, Brugstraat. Hopelijk is het niet mijn fotograaf. Hoor de laatste tijd wel meer klachten van Penfo fotografie.
Groetjes
Kim

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik2-7-2008 20:07:25

fiogf49gjkf0d
Hoi Sarah

Heb verschillende Sarah's door elkaar gehaald, sorry hiervoor. Maar 2 Sarah's die beide een item hebben omtrent foto's, even dubbel gezien? ;-)
Groetjes
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...