Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

28 juni was fantastisch!!

  30-6-2008 18:48:02
fiogf49gjkf0d
zaterdag 28 juni na ongeveer 11 maanden van organiseren was het eindelijk zover! Om 6 uur opgestaan en ik had helemaal geen zenuwen. Om 7 uur bij de kapper, om 8.30 kwam de dame voor onze make up... kleedje aan en het was nog mooier dan ik had verwacht!! En dan eindelijk was het zover... mijn ventje kwam aan met zijn 2 dochters. Hij zag er schitterend uit en ook de bruidsmeisjes waren prachtig! Hij was wel ontzettend zenuwachtig :-)

De suite arriveerde en als alle suitewagens er waren zijn we vertrokken naar het gemeentehuis, daarna tegen 11u rechtstreeks naar de kerk. Onze moeders en de zusjes moesten een traantje wegpinken. Na de kerk kwam het zonnetjer er toch door en zijn we eventjes naar de receptie thuis bij mijn ouders gegaan waarna we vertrokken zijn op reportage. Die was schitterend gewoon! De reportage was rond en in vliegtuigen.

Tegen 16u waren we terug en zijn we in stoet naar de feestzaal vertrokken. Het eten was echt super!! Om 21u gingen we de fuifgasten verwelkomen in een andere zaal en hebben we de fuif geopend met onze openingsdans (een jive) en de sfeer zat er meteen in!! De cocktailbar en het ijskraam gingen open en dat was een ENORM succes!! Ondertussen gingen ze nog rond met hapjes! Om middernacht kwam de bruidstaart met veel show binnen!! En heel de avond stond de dansvloer vol.

Het was echt een prachtige dag!!

enkele tips:
- bruidsjurk: E&R te Beverlo
- ringen: Hans Sonnaert in Sint-Niklaas
- make-up door mylène
- kapsalon kreatief in Sint-Katelijne-Waver
- bruidswagen hummer: hummerworld
- suitewagens: belgian PT cruisers club
- fotograaf: fotokatrijn te Duffel
- bedankjes (cava): le grain noble in Sint-Katelijne-Waver
- feestzaal a-mano in Rumst
- bruidsboeket: Walter van Gastel

Ik wens iedereen een even schitterende dag als de onze!!

Veel succes allemaal!

Groetjes
Lieve

lieve
28-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 844


kathleen

 Meld misbruik30-6-2008 20:10:36

fiogf49gjkf0d
Hey Lieve,

het is leuk je verslag te lezen. Ik ben blij dat alles zo goed verlopen is. Heb je soms geen site of link waar we eventueel foto's kunnen zien?

Geniet er nog van van het getrouwde leven en ik wens jullie alle geluk toe.

Groeten Kathleen



Els

 Meld misbruik30-6-2008 23:05:50

fiogf49gjkf0d
Hey meid!

Proficiat met jullie huwelijk!

Ik heb ook m'n kleedje in Beverlo gekocht... de eerste pasbeurt is ergens eind augustus.

Hebben jullie foto's van de bruiloft?

Geniet nog van de witte broodsweken!

Groetjes,
Els


www.elsenphilip.bruiloftsite.nl




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...