Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruid(jes)(egommen) - reischeque?

30-6-2008 13:30:01
Van het werk hebben wij een reischeque van € 1000 gekregen, maar omdat wij aan het bouwen zijn hebben we beslist deze te verkopen, en het geld in de bouw te stoppen.
Iemand die interesse heeft om deze over te kopen voor de huwelijksreis? Uiteraard kan er gesproken worden over de prijs.

Delphine
12-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 371

Els

Meld misbruik30-6-2008 13:51:26

Is dit een reischeque van een touroperator?

Delphine
12-9-2008
 Meld misbruik30-6-2008 13:54:20

fiogf49gjkf0d
Het is een reischeque die je gelijk waar kan gebruiken, en niet van een touroperator.

Toen wij deze ontvangen zeiden ze "het is een saldo van 1000 euro": je kan kiezen voor 5 tripjes van 200 euro, of een huwelijksreis van 1500 euro en de rest bijleggen.
Je kan dus ook 5 mini reisjes boeken bij verschillende touroperators en overal betalen met de cheque

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik30-6-2008 14:59:25

fiogf49gjkf0d
Opgelet want ik denk dat je de term reisbureau en touroperator door mekaar haalt. Ik werk in een reisbureau en in een reisbureau worden de producten van een touroperator (Jetair, Thomas Cook, Transeurope, en noem maar op)verkocht. Maar wij zijn onafhakelijk (we verkopen bijvoorbeeld wel Thomas Cook maar zijn geen Thomas Cook Travel Shop) en dus we aanvaarden enkel de reischeques die bij ons gemaakt zijn. Kijk dus wel goed na wat er op die bons staat. Het zou kunnen dat je er bijvoorbeeld enkel in een Jetair reiscenter mee terecht kan.

Groetjes, Katleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...