Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 40 dagen........

30-6-2008 9:26:50
fiogf49gjkf0d
Hey iedereen,
Bij ons vandaag precies nog 40 dagen te gaan! Er moet nog zoveel gebeuren,... De helft van de genodigden reageert niet, die kunnen we dus zelf gaan bellen. De misboekjes moeten nog gedrukt worden, laatste afspraak met onze geluidsman regelen, tafelschikking maken (als de mensen nu eens willen bevestigen..), lijsten voor de ceremoniemeester maken...
Bovendien zal mijn kleedje bij de laatste pas volgende week een beetje strak zitten, Pffffff
Echt, ik heb het gevoel alsof we aant verdrinken zijn. Heeft er nog iemand zoveel stress?
xxx
Amber
09/08/08

Amber
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 422

Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik30-6-2008 10:31:41

Hallo,

Bij ons het zelfde liedje... wij trouwen op 8 augustus (1 dagje voor jullie), we hebben ook nog zoveel te doen (stress stress) de mensen verwittigen bijna niet en als je dan vraagt of ze nu komen of niet dan zeggen ze "je wist dat toch wel dat wij zullen komen" ja ik kan da moeilijk ruiken hé. dan pas kunnen we aan de tafelschikking beginnen. Ik hoop dat alles dan in orde zal zijn maar volgens mij komt dat allemaal wel goed.
Veel succes

Darcy
08/08/08

Tineke
8-8-2008
 Meld misbruik30-6-2008 10:32:41

Hey,

ik trouw op dezelfde dag als jij en ik moet zeggen dat ik het allemaal herken en volgens mij nog meer dingen moet regelen dan jij. Maar ik heb nog geen stress. Weetje, tis nog altijd 40 dagen hé, als je elke dag een beetje doet, kom je er wel. don't worry, be bride

evy
1-3-2009
 Meld misbruik30-6-2008 11:09:08

fiogf49gjkf0d
Hier nog 32 dagen te gaan. Nu begint het ook te dringen. Hier heeft ook de helft van de genodigden nog niet gereageerd, dus met de lijsten kan ik ook nog niet verder.
Er moeten ook nog verdere afspraken gemaakt worden met dj, fotograaf en ceremoniemeester. Onze 'ondertrouw' voor de kerk ik nog steeds niet in orde. Wij trouwen hier in de parochie, maar met een andere pastoor. Ik wacht nu al 3 maanden op papieren die ingevuld moeten worden, ondanks 2 keer in de week bellen...pfff... En dan moogt ge gene stress hebben he :p
Bedankingen voor ouders en getuigen hebben we ook nog niet. Voor de getuigen denken we aan een bongo-bon, maar voor de ouders?? Iemand tips?

Groetjes Evy

Esther

Meld misbruik30-6-2008 11:24:10

Niet ongerust zijn, bij ons lieten de meeste mensen pas iets weten op de dag die vermeld stond op de uitnodigingen.

Wij hebben ongeveer 10% van de mensen hierna nog moeten nalopen, dus dat valt wel mee. Zeker als je een email adres van deze mensen hebt.

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik30-6-2008 11:31:12

fiogf49gjkf0d
Hey,

Bij ons ook nog 40 dagen en ook nog heeeeel veel mensen die moeten reageren, vooral dan voor de receptie... Ze hebben nog even de tijd om te antwoorden, maar ik vrees dat we ook zelf zullen moeten bellen. Bij ons is het ook allemaal afwerken en dingen bespreken. Maar de stress blijft voorlopig gelukkig nog grotendeels weg.

Groetjes

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik1-7-2008 11:59:16

fiogf49gjkf0d
Dag Amber!

Laat je niet vangen aan het stress monster :-)
Het is normaal dat er nog zoveel dingen gedaan moeten worden. Wij zijn ondertussen een maand getrouwd en onze weken voor ons huwelijk zaten ook goed vol met wat we nog moesten regelen. Dat komt allemaal wel goed!

Mensen die niet reageren daar hadden wij ook last van!
Wij hebben zelfs van sommige mensen nooit antwoord gehad!
Hoe mensen zo onbeleefd kunnen zijn gaat er bij mij niet in, het is toch maar een kleintje om te laten weten dat je er niet bij kan zijn of wel zal zijn?
Soit, idd telefoontje nemen en dan antwoorden ze (normaal) direct!
nog veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...