Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locatie om op te trouwen

  29-6-2008 22:56:53
fiogf49gjkf0d
Hallo,

wij zijn op zoek naar een leuke, romantische locatie om op te trouwen (ik heb het dus niet over het feest, maar over de ceremonie zelf). Zou in Oost-Vlaanderen of West-Vlaanderen moeten zijn.

Wat zoeken we precies?
We zouden heel graag buiten trouwen en niet IN een kerk, dus dat kan waarschijnlijk alleen maar met Rent a Priest? We zijn dus op zoek naar een mooie, gezellige romantische locatie (onder een rozenboog ofzo) MAAR waar er wel een oplossing voorhanden is voor moest het regenen...

Er hoeft niet persé een feestzaal aan verbonden te zijn, maar het zou wel leuk zijn moest dat kunnen natuurlijk..

hopelijk heeft één van jullie hier al ervaring mee of leuke ideeën?

alvast enorm bedankt!!!
Mieke

Mieke

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 762


Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik30-6-2008 7:19:49

Hoi,

Wij trouwen ook niet IN een kerk. Aan onze feestzaal is een zonnetent in de tuin. Daar zullen wij elkaar het ja-woord geven. Dit is een feestzaal in Limburg, dus daar kan ik je niet aan verder helpen. Wel met het geval van de Rent a priest. Want het is niet zo dat je daarvoor alleen zo'n priester kan nemen! Je kan evengoed naar de priester van jou gemeente stappen en vragen of hij bereid is om jullie huwelijk op die plaats in te zegenen. Indien hij dit niet wil doen heb je de keuze: een priester uit een aanliggende gemeente of rent a priest.

Succes!!
Groetjes,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl



evelien
6-9-2008
 Meld misbruik30-6-2008 10:08:34

fiogf49gjkf0d
hallokes,

Ik ben nevele (das tegen gent) en wij hebben het Maaltebrugkasteel gehuurd voor een hele dag! Er bestaat een side van, gewoon opzoeken via google en je vindt het wel. Wij wouden ook eerst buiten doen, maar achteraf zei mijn ceremoniemeester of wel wordt het te heet, of het is te koud, te veel zon, te veel wind, regen!! het moet al perfect weer zijn om dat buiten te doen en eigenlijk heeft hij wel gelijk!!!
en daar is het een heel mooi, romantisch decor om dat te doen! ze hebben alles, stoelen, micro,keuken,...
Wij gaan daar s'middags iets kleins eten dat we laten brengen door traiteur!
Echt een aanrader en de prijs is 600 euro voor een hele dag!
veel succes nog!



Mieke

 Meld misbruik30-6-2008 10:21:54

Evelien,

van nevele?? Ik ben oorspronkelijk ook van daar :)

misschien kennen we elkaar? :)



Dorine

 Meld misbruik30-6-2008 11:44:29

fiogf49gjkf0d
www.maalte.be ter info



Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik30-6-2008 17:08:23

fiogf49gjkf0d
www.gravenhof.com Wij waren oorspronkelijk van plan om daar te trouwen in hun tuin. maar schoonmoeder zag ons liever in de kerk trouwen.

groetjes



Mieke

 Meld misbruik30-6-2008 20:09:03

fiogf49gjkf0d
Gravenhof is precies iets zoals wij zoeken! Maar euh, ziet er wel tamelijk prijzig uit :s weet jij iets van hun prijzen af?

Alvast bedankt!!!!!



Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik30-6-2008 21:14:33

fiogf49gjkf0d
Het lag binnen ons budget. Maar je hebt er verschillende formules. Welke weet ik zo niet meer van buiten.Ik weet niet of ik hun prijslijsten nog heb liggen. Ik zou eens informeren, waren heel vriendelijke mensen die voldoende tijd voor ons namen. Vind het soms nog spijtig dat we daar niet in de tuin trouwen, maar ja, schoonmoeders he...



Mieke

 Meld misbruik1-7-2008 20:32:11

fiogf49gjkf0d
iemand die soms nog locaties weet à la 't vijverhof of 't gravenhof in de buurt van Nevele, Gent of Zulte?



Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik2-7-2008 9:03:41

fiogf49gjkf0d

Hey,


Wij hebben onze viering gedaan bij onze feestzaal: Denotter in Zedelgem.
Eerst zouden we de viering in een apart zaaltje doen maar door het erg mooie weer zijn we op het mooi aangelegde terras kunnen trouwen.

Je vindt wel wat feestzalen die die mogelijkheid kunnen bieden, maar de meesten zijn er zelf niet zo mee vertrouwd.
In de Vossenberg (Hooglede) was het ook mogelijk, maar daar moest er wel extra betaald worden voor de huur van een zaaltje voor de viering.

Win gewoon info in bij verschillende feestzalen en ga ter plekke de mogelijkheden eens na.

Veel plezier (ik vond dit één van de leukste dingen in de voorbereiding)!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info