Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dwij gaan in september trouwen en hebben 2 samba busjes en een bmw 600 isetta van rent a classicgroetje
fiogf49gjkf0dVanuit welke regio zijn jullie?Wij trouwen op 6 september en hebben 1 vw samba busje gehuurd van café de Welkom in Noorderwijk Herentals. Heeel vriendelijke mensen en echt niet duur! Als je meer info wenst, mag je me mailen Yasminaheylen@gmail.com
Wij hebben gewoon via een keverclub een busje weten te strikken. heel vriendelijke mensen en een super mooi verzorg busje!mss ees kijken op sites van kever clubs ofzo?die mensen doen dat doorgaans ook voor minder geld dan die 'rent a classic' bedrijven
inderdaad er is een keverclub op internet, voor die busjes vragen ze 250 euro
Hoi leen, mag ik dan ook even vragen wat de prijs is voor zo'n vw samba busje bij rent a classic?
fiogf49gjkf0dHallo, wij huren voor ons huwelijk in augustus ook 2 VW-busjes bij rent a classic. Ik denk dat het 400 euro per busje is, maar je kan er dan ook met 8 man in. Er kwam wel nog iets bij om naar West-Vlaanderen te rijden. Maar voor de rest was alles inbegrepen.Veel succes. Lien
ja in totaal betalen we 1000€ voor 2 busjes en het autootje.de busjes hebben een chauffeur en het autootje zal door mijn toekomstige bestuurd worden.het is belangrijk dat er chauffeurs bijzijn aangezien het old timers zijn en altijd iets mee kan mislopen. de chauffeur is de eigenaar van het busje dus die kent er alles van ☺