Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dhey anneliesWij zouden daar normaal ook trouwen maar uiteindelijk hebben we alles moeten aflassen.Pastoor was in het begin heel vriendelijk maar we hebben moeten vast stellen dat hij het niet zo nauw neemt met afspraken.We hadden een uur afgesproken om te trouwen (13u ) maar hij was dit vergeten.toen ik in januari belde om verder afspraken te maken zei hij dat we om 11u moesten trouwen. dat gaat niet want dan trouwen we voor de wet en het enige andere uur dat voor hem ging was 15u te laat want de receptie is geboekt om 16u en is in kontich dus een eindje weg. paar dagen later komen we te weten dat er eigenlijk iemand van gestel zelf om 13u wou trouwen en de dorpsgenoten krijgen voorrang dus moesten wij maar opschuiven...ook in je misviering zelf heb je weinig inspraak. geen muziek (enkel orgelkoor dat bij hem geboekt moest worden en 200€ kost + kerk 200€ )ook in je teksten heb je weinig inspraak en ik ben ooit is naar een huwelijksmis gaan luisteren bij hem in het kerkje en hij begon daar een preek te geven aan de mensen die geen hostie wilde nemen...als je er wil trouwen, spreek direct een uur af en schrijf dit op en ga zeker een jaar op voorhand.je kan hem alleen op donderdag rond 09.30u of 10.30u bereiken op de nummer van de pastorie.succesps is wel een enorm schoon kerkje
Dag Lies,Ik ben nog nooit naar de kerk in Gestel geweest, maar 'k heb hier op het forum nog geen lovende woorden over de pastoor gelezen en ook niet gehoord tijdens een doopbijeenkomst in Berlaar. Zo mochten er geen cd's gebruikt worden, is hij 'conservatief', niet echt behulpzaam, ... Ik hoop voor jullie dat hij wel meevalt!
Over welke gemeente gestel hebben jullie het!? Want bij ons in Lummen is ook Gestel! daarmee :-) xxxx
Hallokes, wij wouden daar ook eerst trouwen omwille van het mooie. Maar inderdaad wij zijn der ook niet mee door gegaan omwille van pastoor En uiteidelijk vond ik die graven langs de pad waar je langs moet toch ook maar niets.Maar heb vernomen dat hij nu op moment in het ziekenhuis ligt. Mss nu alles rap regelen hoe jullie het willenGroetjes