Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Studio Happy Music

29-6-2008 11:41:26
fiogf49gjkf0d
Beste trouwers in spe,

Regelmatig lees je hier positieve commentaren over fotografen, feestzalen, dj's enz.

Soms vraagt men zich wel eens af als je het allemaal niet met een korreltje zout moet nemen maar in het geval van Studio Happy Music is het zeker niet overdreven!

Dierk heeft er zonder overdrijven een spetterend feest van gemaakt op ons huwelijk. Van begin tot eind is zowat iedereen op de dansvloer gebleven. Iedereen heeft ervan genoten in ieder geval!

Groetjes,

Dirk

Dirk
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 606

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik29-6-2008 21:12:37

Leuk om te horen! Wij hebben ook Dierk gevraagd.
Draait hij alle stijlen wat door elkaar? Hij praat niet teveel?

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik30-6-2008 11:05:39

fiogf49gjkf0d
wat vraagt studio happy music van rpijs voor een avondfeest?

groetjes, vanessa

Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik30-6-2008 13:50:45

fiogf49gjkf0d
De prijs is €500. Misschien niet de allergoedkoopste maar we hebben het ons geen seconde beklaagd te investeren in een goeie dj want een feest staat of valt met een dj.

Dierk draait voor een breed publiek, maw alle genres. Hij is zeker niet de genre dj die zichzelf graag hoort praten. Maar waar nodig introduceert hij wel op perfecte manier de evenementen en weet hij het publiek aan te wakkeren.

We hebben bijzonder veel goeie commentaren gekregen op de muziek. Ook op hun website vind je veel referenties.

Ciao

kris

Meld misbruik1-7-2008 9:46:14

fiogf49gjkf0d
Om over de prijs nog iets te zeggen:
fixeer jullie inderdaad niet te veel op de prijs. Bedenk, als je een goede stielman, die met alles in orde is en die kwaliteitsmaterialen gebruikt, aan huis laat komen kost het je ook meer dan een zwartwerker die werkt met goedkope brol.
Die 500 Euro van Dierk vind ik zelf persoonlijk vrij normaal, alle grote firma's die licht en geluid doen en gevestigde waarden die al 10-tallen jaren succesvol actief zijn vragen zo'n gemiddeld bedrag.
En nu gaan er allicht mensen zijn die gaan zeggen dat ze 250 euro hebben betaald en dat hun feest een heel groot succes was. Kan zijn hoor, jullie hebben dan heel veel geluk gehad....alleen komt zo iemand niet zo geloofwaardig over en zal ook niet op een succesvolle manier 10-tallen jaren meedraaien in het circuit.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...