Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHey kirsten,kan je eve neerschrijven wat jullie al in orde hebben.Dan kan ik je helpen,bij ons zijn het nog 19 dagen,zullen dus ongeveer eve ver staan.Grtz sarah
fiogf49gjkf0ddat is allemaal in ordeauto's suite+ chauffeursbloemenringenmisboekjesmuziek kerkfotograafbedankjes gastenkleed en kostuum zijn we gaan passe kleding bruidskindjes ook okedj'sceremoniemeester
fiogf49gjkf0dnaamkaartjes, menukaarten, eventueel bedanking voor ouders en getuigen, dagverloop eens nakijken en zo kom je mss nog wat prullen tegen (vb: wie deelt de misboekjes uit? hoe verloopt de suite?)Ik vraag me ook af of ik iets vergeten ben, hopelijk niet..Wij nog 13 dagen te gaan, echt spannend nu...Grts en succes,joke
fiogf49gjkf0dhey kristinik zag het ni in uw lijstje ma wss ist inorde ze ma uw feestzaalgroetjes melissa
fiogf49gjkf0dhey bij ons nog 18 daagjes in orde iszaal ringen kleren voor iedereen autoszaal eten drank enz.... dus alles eigenlij kijken er zo naar uit.
Huwelijkskaars?Ringkussentje?Ik denk wel dat wij alles hebben.Grtz sarah 18/07/08
http://www.trouwmagazine.be/trouwplanner.htm Via deze link kan je een gratis trouwplanner krijgen, een boekje van maand zoveel tot week zoveel voor het huwelijk.Ik vond het in ieder geval zeer handig!
hey Kirsten,leuk dat het nog zo kort isHier denk ik aande route een overlopen dus een time en rijden alle lokaties die jullie moeten doen zodat jullie geen last hebben van onverwache wegomleggingen enzogroetjes ELine05/09/2008