Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dwij hebben ook dit thema.Het komt ondermeer terug in de uitnodigingen, menu's, misboekjes, bruidsboeket. Het kan ook in de jurk of juwelen en in de decoratie van kerk en zaal.
fiogf49gjkf0dJe kan mooie gekleurde decoratie maken door glazen vazen of potjes te vullen met, in jouw geval, rood water. Dit kan je maken door rood crêpepapier eens goed te roeren in water. Crêpepapier geeft heel mooi zijn kleur af. Dan kan je daar mooie witte drijfkaarsjes op leggen.
Wij ook.Onze bruidskindjes hebben een kersenrood kleedje van Buissoniere aan met witte ballerina's met rode bolletjes van Blue Heaven.Onze huwelijkskaars is ivoor met rode letters. Onze uitnodiging is rood met een zilveren roos op, heel speciaal.De versiering in de zaal waar we aperitieven is rood...Zet je e-mailadres hieronder en ik stuur je onze uitnodiging wel digitaal als je wil en foto's van de kleedjes van de bruidsmeisjes en zo!Lieve groetenKaren
mijn emailadresavereecke@hotmail.comBedankt, alle ideeën zijn welkom
Zijn er eventueel ook teksten, of boekjes te vinden waar rood in terugkomt?
fiogf49gjkf0dOnze feestzaal was rood verlicht en onze taart was ook rood, binnengebracht op 'rood' van Marco Borsato. Super moment!
Bij ons was het thema ook roodeerst hadden we de misboekjes, beige kaft met een rood touwin de zaal lagen op iedere tafel rode rozenblaadjes, ook aan de lavabo's enzo ..er hingen rode banners aan de muurOnze menu kaart was rood ( liefde is ... )iedereen kreeg in zijn bord een rode glowstick, bij het binnenkomen moesten ze die kraken.Wij kwamen van de trap op het liedje rood van marco en hadden zelf een rood glow-brilletje aan met hart-vormige montuur.Ook mijn ma had een rood kleed aan :-)mijn bruidboeket waren rode rozen in een bolveel succes
fiogf49gjkf0dDag Annelies - ons thema was zwart en rood - link foto's in bijlage - misschien heb je er wat aan.Grtjs Nadinenadine@ad-ict.behttp://www.pixagogo.be/0802464751