Terug naar overzicht
Wij hebben een boekje gevonden van Leendert Jan Vis, het heet 'Voor jou'. Het is heel gepast met erg mooie prentjes. Wij gebruiken dit ook in onze plechtigheid.
fiogf49gjkf0dIk HAD Saartje zoekt de liefde tot onze priester zei dat hij liever een tekst had uit de bijbel. Heb een tijdje geleden die tekst gepost. groetjes
fiogf49gjkf0d'raadt eens hoeveel ik van je hou', over 2 konijntjes. heel mooi!
fiogf49gjkf0dWij hebben "1 miljoen vlinders" over het olifantje Stach (ik weet de schrijver niet meer) . Heel mooi !
fiogf49gjkf0dhoi wij trouwen op 5 juli en gaan in onze mis het boekje " samen" van Jane Simmons gebruiken. Dit gaat over 2 hondjes die heel verschillend zijn maar uiteindelijk toch heel dikke vrienden worden.Heel mooiveel succes met de zoektochtook mooi: raad eens hoeveel ik van je hou, de allermooiste vis van de zee,Mag ik van jou een kusje,...
Wij hebben het PB van "Kikker is verliefd" van Max Velthuys. Heb het wel wat herschreven om er een diepere boodschap in te steken.Grts, Joke
Kim,hoe gaan jullie dat concreet doen? Leest iemand het verhaal voor of zo? Wij werken als centraal thema rond de giraf van Leendert Jan Vis en ik vind het boekje super, maar zou niet weten hoe we het concreet zouden kunnen gebruiken in de kerk... (de prentjes zijn echt super vind ik)Groetjes,Inge