Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verassingsact

27-6-2008 21:10:20
ik zou graag savonds op het avondfeest voor de gasten een verassing hebben. bvb met travistieten of zoiets. hehe. ik wil iets hebben dat onze gasten zeggen van kijk op sharon en andy hun trouw ga ik dat nooit vergeten. maar het mag ook niet te lang duren anders zou het saai worden. heeft iemand een ideetje? met vriendelijke groetjes sharon en bedankt op voorbaat. had al gedacht aan vuurwerk maar kost te veel.

sharon
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 535

Heidi
2-8-2008
 Meld misbruik27-6-2008 23:23:54

Hey,

Ik heb ook een verrasingsakt geregeld.Mijn (toekomstig)ventje weet er niks van.Ik heb de limburgse André vanduin die gaat komen.De schouw duurt tussen de 30 a 40 min

Zo gaan wij het doen
We beginnen de openingsdans en plots stopt de muzien en begint André na zijn ackt verder met de openingsdans en zo is het dansfeest gestart en word niet meer onderbroken.
We zijn eens naar een feest geweest met een trava schouw maar we vonden het niet geslaagd en te lang dradig.Ze zijn op heel de avond 3 keer komen optreden en wij vonden dat maar niks.
Maar ieder zijn idee.
Nog veel zoektocht.Voor vragen mag u mij steeds mailen.

doei 02/08/08

heidigermeys@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...