Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk frans/ nederlands... en de dj??

  20-11-2003 16:44:48
Mijn schoonfamilie en vrienden langs de kant van mijn vriend zijn nederlandstalig en langs mijne kant franstalig. Mijne DJ is franstalig en anders zou dat geen probleem zijn maar hij "spreekt" nogal veel. Hij raad spelletjes aan, en feliciteerd nogal het koppel enz... wat kan ik doen zodat de Flamingen zich niet uitgestoten voelen? Ik kan moeilijk zelf iets in het nederlands aan de micro gaan zeggen...

Letitia

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 666


tessa
30-12-1899
 Meld misbruik20-11-2003 16:51:07

eerlijk gezegd zou ik geen spelletjes doen op mijn feest.is dat een dj die je langs de zaal hebt of zelf gekozen?laat eens iets weten.mariorect@msn.com.



Letitia

 Meld misbruik20-11-2003 16:55:32

Ik ben iemand die zich nogal graag amuseerd en dat is ook zo voor mijn familie en vrienden. Bij ons zijn we dat gewoon zo en ook om "optredes" te doen enz... meestal is dat heel plezant. De DJ heb ik zelf gekozen. Hij is diegene die voor de spots zorgt op radio contact, Bel Rtl, Nostalgie, enz. Hij is uniek en daarvoor koos ik hem voor mijn huwelijk maar ik moet absoluut iets vinden om mijn schoon familie content te maken. Heb al enkele flaamse liedjes opgeschreven die hij moet spelen maar jah... voor de rest weet ik ook niks meer



fanny

 Meld misbruik21-11-2003 19:46:35

Weet je nu al hoe je het gaat aanpakken?ik zou er geen zorgen om maken want op een dag als deze is zoiets toch bijzaak,denk ik.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...