Terug naar overzicht
Ik denk dat je ze best laat kleuren ook in kaki (zal natuurlijk wel niet zo goedkoop zijn). kaki is nogal een moeilijk kleur, en er past niet zoveel bij vrees ik
Hoi Patricia,Brons of goudkleurige schoen passen er perfect onder!Veel succes!Mieke1/08/08
fiogf49gjkf0dje hebt toch best veel kaki schoenen op het moment of bruineik zou eens naar van loock rijden (NOG VOOR SOLDEN) en uw kleedje meenemen
Ik zou ook voor goud of brons gaan, bruin geeft misschien een beetje een "boswachters" effect? Groetjes, Wendy 14/08/2008
fiogf49gjkf0dheb even aan winkel gevraagd waar kleedje van komt ,ze zeggen daar zwart ...
Hoi, Ik heb ook ongeveer zo'n kleur, maar het topje is ivoor. Dus ik kan wel naar de ivoorkleur gaan. Wat ik allesinds nooit zou doen is zwart :-s. Ik ben zelf op zoek naar ivoor of brondkleur. Denk dat brons in jou geval dan het beste zal passen.SUCCESGroetjes, Sarah
fiogf49gjkf0dHoi!Bronskleur of zilver moeten daar zeer mooi onder zijn!Lieselot
fiogf49gjkf0dBij Torfs hadden ze mooie ook qua kleur voor maar 40 euro. Ik heb foto's op mijn pc staan als je interesse hebt. Nu met de solden is het de moment om er te kopen! ;-)
ik denk dat je best in de kaki of bruintinten blijft.Geen zwart of wit in ieder geval, dat gaat teveel afsteken...
fiogf49gjkf0dHey Patricia,Als in de kleuren hier zo lees zo ik ook opteren voor kaki of bruin en als je specialer durf brons of goudkleurigmaar zeker geen wit of zwart groetjes ELine 05/09/2008
fiogf49gjkf0dstephanie,zou u eens foto's willen doorsturen?ik ga alvast morgen eens gaan kijken.d.c.patricia@telenet.be