Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 21 dagen tegaan!!!!

  27-6-2008 7:02:39
Hallo trouwertjes!!!
Bij wie staan er nog 21 dagen op de teller?
Hoever staan jullie met de voorbereidingen?
Buiten enkele kleine details is alles hier in orde.
Namiddag mag ik mijn kleedje nog es passen en vanavond gaan we nog naar de zaal.

Ik begin nu toch wel wat nerveus te worden.
Grtz sarah

sarah
18-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1120


Kirsten
19-7-2008
 Meld misbruik27-6-2008 7:29:49

fiogf49gjkf0d
hallokes,
wij trouwen de dag erna. bij oons is ook alles zo goed als in orde. juist de bloemen nog gaan bestellen. ik hoop toch dat ik aan alles gedacht heb. :-)

ik heb nog niet echt last van zenuwen.ben nog redelijk kalm.maar voor hoe lang weet ik niet! groetjes kirsten



Els
19-7-2008
 Meld misbruik27-6-2008 10:14:04

fiogf49gjkf0d
bij mij ook nog een dagje meer... juist terug van de proefmake-up, gisteren proefkapsel en bloemen bevestigd, over een uurtje kleed halen, morgen ringen en huwelijkskaars halen,... een beetje druk dit weekend.
Wat nog bevestigd moet worden: misboekje en muziek, menus drukken, naamkaartjes voor tafels, cadeaus getuigen + ouders, en eventueel bedankingske gasten, aiaiai

groetjes,
Els



jessy
18-7-2008
 Meld misbruik27-6-2008 17:26:12

fiogf49gjkf0d
hey
bij ons nog 20 daagjes en hebben alles onder controle , enkel de huwelijks kaars nog ontvangen en dat is het , die hebben we besteld bij onze ceremoniemeester
dus dat zal wel in orde komen
ben gister mijn kleed gaan passen , zat al gegoten , een klein beetje in nemen aan de borst en dat is het
ben zooooo content
groetjes



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik28-6-2008 6:32:28

fiogf49gjkf0d
Hey,bedankt voor jullie reacties.
Zelf moeten we nog een paar dingen regelen.
Ik ben gisteren mijn kleed nog es gaan passen,paste perfect deze keer,het ophalen hoef ik niet,aangezien de vrouw van de bruidswinkel me op de trouwdagzelf komt aankleden,vindt dit wel een makkelijke service.
Zijn gisteren ook nog in de zaal geweest,de laatste details zijn daar ook in orde.

Nog veel succes en geniet van de laatste 3 weken!!!

Grtz sarah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...