Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Babbelbox

  26-6-2008 21:58:17
Hey, wie heeft ervaringen met een Babbelbox op het huwelijksfeest? Aangezien dit niet spotgoedkoop is (299 euro) willen we er zeker van zijn dat het geen "weggegooid geld" is.
Groetjes!
Ellen

Ellen
12-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1168


Vera
8-8-2008
 Meld misbruik27-6-2008 5:52:55

Hoi Ellen,
wij trouwen op 23 augustus en wij hebben als verrassing voor onze gasten ook de babbelbox ingehuurd. Uit ervaring kan ik dus nog niet spreken, maar ik denkd at je een beetje moet kijken of jouw genodigden spraakzaam genoeg zijn om aan zoiets mee te doen. Wij hebben dit idee gekregen op de trouwbeurs vorig jaar en dit sprak ons onmiddellijk aan omdat er vele "gekke" (in de goede zin van het woord weliswaar) tantes, nonkels, nichten, neven, vrienden, ... aanwezig zullen zijn. Wij konden ons zo al inbeelden wie er aan gaat meedoen en wie niet. Sowieso, wanneer de alcohol al een beetje heeft kunnen vloeien, gaat het alleen maar plezanter worden.... Een toffe herhinnering. Het is inderdaad niet goedkoop. Wij hebben dan ook gekozen om andere zaken die wij niet zo belangrijk vonden achterwege te laten. EEn trouw maak je zo duur als je zelf wil, en als je alles wilt wat je tof vindt dan loopt de rekening nogal snel op natuurlijk. Voor ons was die babbelbox echt wel een must om op ons feest te gaan zetten. Hoop dat er nog iemand anders je hier raad in kan geven die het zelf heeft gehad op zijn/haar feest.
Alvast nog veel plezier met de voorbereidingen!!!
en proficiat met je huwelijk uiteraard!! ;o)
Groetjes
Vera



Kim
28-3-2009
 Meld misbruik27-6-2008 8:06:06

HOi Ellen

Wij hebben de babbelbox gereserveerd voor ons huwelijk op 28/03/2009. Dus nog eventjes te gaan, maar wilde absoluut een origineel gastenboek. Dus ervaring heb ik nog niet, maar contract ed ziet er goed uit.
Wij gaan besparen op de bedankjes voor de genodigden! En zullen wellicht als de DVD af is, wel een kijk avond houden voor de vrienden met een hapje en drankje.
Groetjes
Kim



Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik27-6-2008 8:18:33

Hey,

Wij hebben de dvdbabbelbox ook gehuurd voor augustus. We preferen dit op een gewoon gastenboek omdat we er zeker van zijn dat wij nog naar de dvd gaan kijken en het boek eigenlijk niet meer zullen lezen. Het is ook plezant om binnen 25j dan alle mensen nog eens terug te zien en te lachen met het verschil :-))

Groetjes



Kim
24-5-2008
 Meld misbruik27-6-2008 9:04:29

Hey,

Bij ons heeft onze videograaf dat gedaan.. Die heeft zich apart gezet en de mensen konden dan even bij hem gaan zitten en een boodschap achter laten.. Op deze manier kostte het ons geen extra geld..

Groetjes,

Kim



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik27-6-2008 11:28:29

Dag Ellen,

Wij huren De Praatpaal, kost 400 Euro, ik vind het wel de moeite waard (was het eerste wat vaststond).
Een collega van mij had dat gezet op z'n trouwfeest een goed jaar geleden & die is superblij met het resultaat.

Dus zeker doen!
Succes

Marieke
18/04/2009



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik27-6-2008 12:20:26

fiogf49gjkf0d
Hey

Vrienden van ons zijn vorige maand getrouwd en op hun feest stond een 'gewone' digitale videocamera van een vriend. De gasten konden die gewoon aan zetten, hun zegje doen en de camera zelf weer afzetten. Een kleine handleiding ernaast leggen en je hebt ook je babbelbox...

Groetjes

Lien



Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik27-6-2008 13:08:07

Hou er wel rekening mee dat als je gerief van vrienden gebruikt, je rekening moet houden met het feit dat het kan stuk gaan en wat dan e...



Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik27-6-2008 15:10:55

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk wel dat we hem zullen bestellen want 't lijkt me echt een leuk idee. Maar nog een bijkomend vraagje: hoe gaat dit dan praktisch? Kondig je in de speech aan dat er een babbelbox is waar ze kunnen lallen of leg je iets op de tafels die ernaar verwijst?
Alle tips zijn welkom!

Groetjes



Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik27-6-2008 20:24:52

fiogf49gjkf0d
Hallo Ellen,

Wij werkten samen met de 'Praatpaal' en ik kan maar één ding zeggen: super!!
Deze week kregen we onze dvd en we hebben echt platgelegen van het lachen... Hoe mensen zich durven laten gaan. Heel leuk!
Indien interesse, kijk zeker eens op:
www.depraatpaal.be
Het kost iets, maar weegt totaal niet op tov de prachtige herinnering die je ervoor krijgt...

Groetjes
Sofie
23*05*08



Rik

 Meld misbruik10-7-2008 12:43:36

Bij info@discovideo.be krijg je een babbelbox en nog veel meer "gratis".....

grt. Rik



Joost

 Meld misbruik11-7-2008 0:08:33

Beste Ellen,
proficiat met jullie huwelijksplannen!

Mag ik even heel kort verduidelijken dat DE PRAATPAAL (www.depraatpaal.be ) als enige werkt met verwisselbare 'vragen' die vooraan in DE PRAATPAAL steken, om jullie gasten inspiratie te geven en zodat ze meerdere keren in DE PRAATPAAL iets komen inspreken.
Zonder deze vragen rijst al snel het probleem als bij een klassiek gastenboek (wat schrijf ik er in godsnaam in?) en komen de mensen slechts 1 keer iets in spreken.
Je vindt hierover nog meer info op www.depraatpaal.be of je kan mij mailen of bellen.

Groeten!
Joost


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info