Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester gezocht regio borsbeek

26-6-2008 17:04:30
fiogf49gjkf0d
Aloha iedereen, ik had interessante info gevonden bij All Ceremonies in Borsbeek maar zij worden overgenomen en nemen momenteel geen klanten aan. Wij trouwen 20-06-09! Heeft er iemand goede ervaringen met een vlotte, sympathieke ceremoniemeester? We willen er geen stijve hark bij die dag, het is tenslotte feest! Regio Borsbeek mag ruim genomen worden, hoor.
Alvast bedankt!
Ilse

ilse
18-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 408

Jill
24-1-2010
 Meld misbruik26-6-2008 17:08:27

fiogf49gjkf0d
Hey Ilse,

Wij hebben Eddy Wouters als ceremoniemeester geboekt voor ons huwelijk op 24-01-2009. Het is een aangename man en we voelden ons omiddellijk op ons gemak. Hij is van Deurne dus zeker in de buurt van Borsbeek he...

Absolute aanrader !

Tel: 03/464.05.82
mail: wouterseddy@skynet.be

Groetjes en veel plezier met de voorbereidingen !

Jill

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik26-6-2008 18:00:40

pierre loncin

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik27-6-2008 13:03:57

hey

wij hebben als ceremoniemeester natalie genomene een echt vriendelijke vrouw waar je uw meteen thuis en op uw gemak voelt en haar prijzen zijn echt schappelijk wij trouwen op 16/08/08 en ben normaal gezien een stress beest maar zij houdt u gewoon kalm aja als je geintresseerd zijt haar man is videograaf ook schappelijke prijs maar tis ni omdat je de ceremoniemeester neemt da je hare man moet bijnemen ze werkt ook apart. zij is van oostvl maar werkt vaak in west vl en nu voor het eerst speciaal voor ons komt ze naar het brusselse dus ze past haar enorm aan kijk dit is haar website ga eens gerust kijken je zal het u ni beklagen

www.nataliedumarey.be

groetjes

melissa
16/08/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...