Terug naar overzicht
Hoi CarolineMijn keuze ging tussen een jurk van Leijten creations of eentje van Modéca. Beide Nederlandse modehuizen. Ik ben uiteindelijk voor eentje van Modéca gegaan. Maar Leijten creations is gekend voor zijn mooie, niet te dure en kwaliteitsvolle jurken.Veel plezier met je zoektocht.GroetjesKim
Hallo,Ik heb een jurk van Creations of Leijten en ben vandaag voor de eerste keer gaan passen. Kan je over de kwaliteit nog niet veel zeggen, zal eerst blijken na de trouwdag he. Ben tot nu toe heel tevreden van mijn keuze. De prijs was niet heel goedkoop, maar ook niet heel duur; zat in de goede middenmoot. Heel vergelijkbaar met andere jurken. De stoffen voelen goed aan en passen mooi rond het lichaam. Wat ik niet onbelangrijk vind, is dat de jurk niet alleen mooi oogt, maar ook heel comfortabel is. Heb heel wat jurken aan gehad, maar aangezien ik zelden een rok of jurk draag had ik al snel het gevoel dat het té was. Bij de jurk van Leijten had ik dit zo goed als niet. Maar ja, het is en blijft een persoonlijke keuze.
Hoi, Ik heb ook een kleedje besteld van Leijten. Veel kan ik er niet over zeggen aangezien ik rond november mijn eerste pasbeurt heb. Maar ik ben wel overtuigd dat ik de juiste keuze heb gemaakt!!Groetjes, Sarah30mei2009
Hey SarahDat wilt lukken, ik ga ook trouwen op 30 mei 2009!Alvast bedankt voor jullie reactiesGroetjes Caroline
fiogf49gjkf0dheyik ben vorig jaar getrouwd in een jurk van leijten creations, van de collectie special moments. was er heel tevreden over, vie mooi e was goede kwaliteit. het is een bordeaux rok met top, gecombineerd van twe verschillende ensembles. ze kunnen alle ensembles in elk kleur dat in de collectie zit maken en je kan onderling samenstellen.ik was er heel tevreden van en heb het ook zelf kunnen wassen achtreraf dus geen dure droogkuiskosten successas
fiogf49gjkf0dIk ben getrouwd in een suitekleed van Leijtens creations. Ben super content over de kwaliteit. Mijn kleed heeft een klein sleepje, dat ik danig heb doen afzien:Overdag deed ik de moeite niet om mijn kleed omhoog te houden, ook niet toen we door de regen liepen en mijn kleed dus over de kasseien sleepte. ‘s avonds op het feest bleef ik regelmatig met mijn hakken in het stof hangen. Op de huwelijksreis deden we een tweede fotoreportage, op het strand, ook het water van de Noordzee is in het stof doorgedrongen.Ik heb er mee op de grond gezeten.Tijdens het dansen is het touwtje om de sleep omhoog te houden geen enkele keer losgegaan. OK, het was vuil!! (Was gelukkig geen wit kleed) Maar de stomerij kreeg dat zonder problemen weer proper, en mijn kleed ziet er weer fantastisch uit! Ja, er zijn piepleine gaatjes in de sleep, maar dat zie je enkel als je er met je neus opzit.Ik voelde me FANTASTISCH in mijn kleed en kan niet wachten om het opnieuw te dragen!! Weet nog niet wanneer, maar vind wel een reden :-)Veel plezier!!!