Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Paphos Amathus Beach in Cyprus

  26-6-2008 13:15:57
fiogf49gjkf0d
Gisteren hebben we onze reisdocumenten gekregen voor onze huwelijksreis naar het hotel Paphos Amathus Beach op Cyprus.
Stond me daar toch wel niet balkon bij de beschrijving van de kamer. Nu heb ik dus schrik dat het echt zo'n piepklein balkonnetje is, waar je nog niet eens kan gaan zitten :(
We hebben dat ooit al eens meegemaakt en geloof me, dat is écht niet voor herhaling vatbaar!

Tamara

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1224


Vicky
3-10-2008
 Meld misbruik26-6-2008 14:11:43

fiogf49gjkf0d
Hallo Tamara,

Ik ben eens even op de website van dat hotel gaan zien en op de foto's zie je toch wel een terras met tafel en stoelen aan de standaardkamer.

Groetjes,
Vicky



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik26-6-2008 14:16:38

fiogf49gjkf0d
ben benieuwd.. wij zitten er van 20 tot 27 juli



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik26-6-2008 14:25:47

op de foto staat idd een terras waar je op kan zitten. niet echt een groot terras




Tamara

 Meld misbruik26-6-2008 14:47:29

Wij vertrekken juist terug te 20ste ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...