Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Donna Costura - Turnhout

  26-6-2008 7:41:53
fiogf49gjkf0d
Dag bruidjes,

Wij zijn reeds 20 dagen gehuwd.
Voor deze prachtige dag, had ik mijn trouwjurk laten maken bij Donna Costura in Turnhout.
Maar wat een nachtmerrie ...
Een heel vriendelijke dame, en er hangen ook heel veel mooie dingen, maar nooit vanz'n leven ga ik daar nog en ik raad het ook niemand meer aan.
Mijn moeder heeft op mijn trouwdag alles bij elkaar nog zo'n 2 uur aan het naaien ( repareren ) geweest aan mijn trouwkleed, naden die loskwamen, stof die scheurde ( zelfs niet op de naad ), versiering die loskwam en noem maar op.
Mijn moeder haar suitekleed kwam van dezelfde winkel, en dezelfde problemen, haar kleed is ook gescheurd, de afwerking was zelfs maar half gebeurd.
Het was echt niet te doen, gelukkig dat mijn moeder ook een beetje kan naaien.

Maar ondanks deze strubbelingen, hebben we toch een hele leuke dag gehad.
Laat zulke dingen je nooit tegenhouden van gelukkig te zijn en plezier te beleven aan je dag.
Het is voorbij voor je het weet!

Groetjes en allemaal nog veel succes,
Kelly

Kelly
6-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1067


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik26-6-2008 14:19:06

iemand die wij kennen had ook een kleed van daar. Het was precies of er had een kat haar klauwen in gezet.

persoonlijk vind ik wat er in de etalage hangt nooit mooi, dus ik ben er niet binnen geweest


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...