Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dof ik denk da jullie beter gewoon naar deze site gaan www.marylise.be en dan is het piu (naam van kleed)groetjes
Hoi, Allereerst wil ik zeggen dat je een prachtig kleed hebt!! Vind zoiets heel mooi, maar jammer genoeg past het niet bij mij. Voor mijn boeket heb ik eens gekeken in enkele boekjes. Ik heb deze kunnen inkijken bij de bloemist zelf, maar zoals sommigen al op deze site vertelden kan je ze ook uitlenen in de bib. Daar heb ik mijn keuze gevonden. Het zal waarschijnlijk een lang boeket worden, met afhangende bloemen. Wat ik persoonlijk heel mooi vind bij zo'n kleed als dat van jou zijn paarse bloemen! Maar das persoonlijk natuurlijk.Succes!!Groetjes, Sarah www.30mei2009.bruiloftsite.nl
HoiJe hebt een mooi kleed en je zal zeker en vast al stralen! Ik denk dat je met je boeket de 2 kanten uit kunt. Zowel iets klassiekers als iets modern. Heb je juwelen? Bv halsketting? En is dit modern of klassiek?Alleszins zou ik gaan voor witte bloemen omdat je kleed ook wel echt wit wit is he.Veel succes!!Lieselotnog 9 dagen...
ter info: bij mij heeft mijn ventje een oranje das en bruin/grijs pak. Ik heb mijn boeket ook naar zijn kleuren gekozen dus zodat er niets zou vloeken. Misschien dus even zien wat jouw toekomstige van kleuren heeft want bij witte bloemen zit er ook altijd groen ... :-))succes!Els