Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verloofdenontmoeting

  22-4-2005 9:03:13
Hoi Iedereen,

We hebben ook iets meegemaakt met de Verloofdenontmoeting die wij van onze pastoor moesten volgen.
Wij trouwen op 02 juli en hadden ons ingeschreven voor een sessie in januari, maar aangezien we toen het enige koppel waren werd de sessie geannuleerd. We hebben ons toen dadelijk ingeschreven voor een sessie van nu zondag. Ik belde die mensen woensdag even op om te zien of alles nog hetzelfde was gebleven (uur, plaats) en ze vertelden me dat de sessie was verplaatst en dat die al gegeven was op 10 april en dat ze ons vergeten te bellen waren!!! Dus moesten we ons maar inschrijven voor de sessie van 26 juni (6 dagen voor onze trouw!!!). Gelukkig hebben we een priester die er begrip voor kan opbrengen dat het dan een beetje moeilijk is. Dus zijn we vrijgesteld voor de verloofdenontmoeting. Dus eind goed, al goed!

Groetjes,
Ann

Ann
2-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1225


Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik25-4-2005 14:58:11

Hallo wij trouwen op 19 augustus 2005. Ik lees hier van een verloofdenontmoeting. Is dit overal verplicht? Wij zijn naar de pastoor geweest bij inschrijving en moet nu zaterdag gaan om misboekje samen met pastoor te bespreken. Hij heeft daarvan tot nu toe nog niets van gezegd. Wat gebeurt er dan in die verloofdenontmoeting?



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik28-4-2005 13:02:12

Ik denk niet dat het overal verplicht is. Wij hebben bij ons eerste bezoek aan onze pastoor reeds een document daarvoor gekregen. Best eens daar informeren.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...