Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enkele kilootjes minder?

  25-6-2008 11:26:19
fiogf49gjkf0d
Hey iedereen,
Over 14 dagen ga ik mijn trouwkleed definitief voor de laatste keer passen. Nu, ik wou graag nog 5 kg afvallen voor die datum, maar daar is nog maar 1 kg af...heeft iemand tips om op twee weken 4 kg kwijt te raken (op een niet al te ongezonde manier?)
Het is niet dat ik echt te zwaar ben, maar ik zou me echt comfortabel willen voelen op mijn dag en bij de eerste pasbeurt zat het kleed net ietsje te strak, dus die paar kilootjes eraf zouden het verschil kunnen maken.... alle tips welkom!
groetjes
Ann

Ann
8-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1047


Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik25-6-2008 11:59:32

fiogf49gjkf0d
Hey,

Ik wil je zeker niet ontmoedigen ofzo, maar 4 kilo op 2 weken is erg veel en om dit dus op een gezonde manier te doen, ... ik weet het niet. Je moet er ook mee rekening houden dat als je op zo'n korte tijd vermagert, je lichaam niet dezelfde vorm heeft dan als je die 4 kilo op een langere periode verliest.
Hetgeen ik je kan aanraden is wat sporten, een beetje beweging. BV een keer gaan zwemmen, fietsen of wandelen. Het moet daarom niet heel erg intensief zijn, als je maar beweegt. En ja dan ook op je voeding letten natuurlijk. Veel groenten en fruit.

Groetjes, katrien



Katrien

 Meld misbruik25-6-2008 12:19:25

fiogf49gjkf0d
ik heb al gemerkt dat een sport als zwemmen je misschien niet zo heel snel heel lichter maakt maar wel iets doet voor je contouren vooral rond je middel en achterste..



Tinne

 Meld misbruik25-6-2008 12:59:20

fiogf49gjkf0d
Kijk eens op www.cambridgediet.nl
Ben er zelf 3 kg op 1 week mee kwijtgeraakt.



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik25-6-2008 14:19:38

fiogf49gjkf0d
al aan weight watcher gedacht?

gezond en als je er pas mee start dan gaat het heeeel vlot

ik was de eerste week 2,2kg kwijt, en ik ben niet de enige die het de eerste paar weken zo goed doet

ik ben ook niet echt dik maar ik wil er tegen het verlof goed uitzien, en dan proberen vol te houden tot onze trouw in mei 2009

als je dit concept dus nog niet geprobeerd hebt dan denk ik wel dat dit een goede manier is ...



An

 Meld misbruik25-6-2008 20:53:19

fiogf49gjkf0d
hallo,

met het proteïne dieet zou dit normaal gezien wel kunnen lukken! Ik zelf heb dit echter wel opgegeven en ben met Weight Watchers begonnen, ook dit lukt aardig goed, maar 4 kilo in twee weken is met deze methode moeilijker! het Proteïne dieet zou je wel kunnen lukken, is wel duur maar helpt wel. Mijn toekomstige schoonzus valt zo een 2tal kilo per week af, en eet eigenlijk nog gewoon haar middagmaal! Ze volgt het programma niet zo strikt als voorgeschreven. Misschien dat het iets voor jou is!

alvast veel succes! Groetjes, An


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...