Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouw Augustus 2009

25-6-2008 10:29:53
fiogf49gjkf0d
Hey iedereen,
Ik trouw volgend jaar in augustus.
Is het dan nu al te vroeg om trouwkleren te gaan passen? Mijn zus heeft nu verlof en ik zou graag dit met haar doen. (mama is onlangs overleden) Zij is zelfstandige dus kan niet zomaar verlof nemen. Zou er al nieuwe collectie binnen zijn?

Ellen
13-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 365

Dorine

Meld misbruik25-6-2008 10:47:11

fiogf49gjkf0d
Zeker nu al gaan,waarom niet, sommige winkels geven nu kortingen. Als er nu al nieuwe collectie is betwijfel ik, normaal komt die pas in oktober. Er zijn altijd modelletjes die terugkeren in het volgende seizoen. Je weet nooit dat je nu je WOW-kleedje kan vinden. En is dat niet het geval dan heb je nog tijd genoeg in het najaar.
Geniet maar samen met je zus van de zoektocht.
groetjes

silvy
18-4-2009
 Meld misbruik25-6-2008 16:17:45

fiogf49gjkf0d
Hallo,
Wij trouwen in april 2009. Ik ging vorige week kijken voor een kleed omdat die winkel uitverkoop deed maar ben erg teleurgesteld teruggekeerd want de trouwkledij met korting zag grauw van het stof. Dus let op nu!
Ik ga echt mijn toer doen in oktober omdat dan de nieuwe collectie uitkomt en je hebt ook nog keuze uit de vorige collectie ook dus meer keuze. Kan een voordeel of een nadeel zijn maar dat zien we dan wel!

Je kan natuurlijk al eens gaan kijken met je zus! Daarom hoef je nog niet te kopen! Of het zou zijn dat je dat 'ja dat is het gevoel' hebt bij een kleed. Ik vind het super dat je dit met je zus kan delen! Het geeft een super gevoel!

Groetjes Silvy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...