Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dZeker nu al gaan,waarom niet, sommige winkels geven nu kortingen. Als er nu al nieuwe collectie is betwijfel ik, normaal komt die pas in oktober. Er zijn altijd modelletjes die terugkeren in het volgende seizoen. Je weet nooit dat je nu je WOW-kleedje kan vinden. En is dat niet het geval dan heb je nog tijd genoeg in het najaar.Geniet maar samen met je zus van de zoektocht. groetjes
fiogf49gjkf0dHallo, Wij trouwen in april 2009. Ik ging vorige week kijken voor een kleed omdat die winkel uitverkoop deed maar ben erg teleurgesteld teruggekeerd want de trouwkledij met korting zag grauw van het stof. Dus let op nu! Ik ga echt mijn toer doen in oktober omdat dan de nieuwe collectie uitkomt en je hebt ook nog keuze uit de vorige collectie ook dus meer keuze. Kan een voordeel of een nadeel zijn maar dat zien we dan wel! Je kan natuurlijk al eens gaan kijken met je zus! Daarom hoef je nog niet te kopen! Of het zou zijn dat je dat 'ja dat is het gevoel' hebt bij een kleed. Ik vind het super dat je dit met je zus kan delen! Het geeft een super gevoel! Groetjes Silvy