Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer zwanger na de pil??

25-6-2008 8:53:11
fiogf49gjkf0d
Als je stopt met de pil, hoelang duurt het dan eer je echt vruchtbaar bent?

Het verschilt waarschijnlijk van vrouw tot vrouw maar ik heb er echt geen idee van..

Dankjewel allesinds!

Liefs
Sofie

Sofie
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 498

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik25-6-2008 8:55:51

fiogf49gjkf0d
je hoort heel veel verhalen.
Maar hetgeen ik het meeste gehoord heb is dat je direct zwanger kan worden.
Ergens is het wel logisch aangezien je van het overslaan van 1 pilletje zwanger kan geraken.
Aangezien je maar gedurende een 24u zwanger kan geraken en die moment moeilijk uit te pluizen valt, zal je elke dag seks moeten hebben, als je zo snel mogelijk zwanger wil worden.
Ik heb momenteel twee vriendinnen lopen die na een maand proberen als prijs hadden.
Hopelijk gaat het bij jullie ook zo snel!
Veel succes!

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik25-6-2008 8:56:15

fiogf49gjkf0d
Normaalgezien zal je je regels krijgen en daarna kan je onmiddellijk zwanger worden. Let op, dit is wel KAN, het IS niet meteen zo daarom! Bij de een duurt het wat langer dan bij de ander...

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik25-6-2008 9:02:43

fiogf49gjkf0d
Liesbeth heeft gelijk. Je kan onmiddllijk zwanger worden en dus je regels helemaal niet krijgen...
Lien, 130 dagen getrouwd :-)))

Vicky
3-10-2008
 Meld misbruik25-6-2008 10:19:16

fiogf49gjkf0d
Hoi Sofie,

Om na te gaan wanneer je vruchtbare dagen zijn moet je eens gaan kijken op de site van predictor (www.predictor.be ) daar kan je de berekening maken. Je vruchtbare dagen duren maar 3 à 5 dagen.

Vicky

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik25-6-2008 10:29:48

fiogf49gjkf0d
het is aan te raden om te wachten met kindjes tot je de eerste keer ongesteld bent geweest (je kan direct zwanger worden)

omdat je dan weet wanneer je vruchtbare dagen zijn. dan kan je via het internet berekenen wanneer je vruchtbaar bent.

bij mij was het op die manier direct prijs en bij mijn beste vriendin ook

succes

Katrien

Meld misbruik25-6-2008 12:26:51

fiogf49gjkf0d
Hey Sofie,
google eens op nfp (natural family planning) dat geeft je een leidraad voor zowel anticonceptie (weten wanneer je vruchtbaar bent om het te vermijden) als conceptie (om het te weten om de kans zo groot mogelijk te maken). Is zeer betrouwbaar in beide richtingen!

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik25-6-2008 13:49:06

fiogf49gjkf0d
Hallo,

het is eigenlijk heel simpel: als je stopt met je pil kan je zwanger worden. Je hoort veel verhalen over een ontpilfase maar hier is helemaal niks van waar. Eens je stopt met de pil is dit meteen uit je lichaam. En ook het feit dat je een maand moet wachten eerst klopt ook niet echt. Elke dag seks hebben is niet aan te raden. Als je elke dag seks hebt is de kwaliteit van het sperma minder goed. De beste 'truc' is om de twee dagen. Bij sommigen duurt het heel lang en bij anderen is het meteen raak.

Groetjes

inge
1-8-2008
 Meld misbruik25-6-2008 17:08:43

fiogf49gjkf0d
Hey,
Als je stopt met de pil kan je direckt zwanger geraken.
Bij mij was dit ook zo.
Ik heb wel rekening gehouden met mijn vruchtbare dagen.
Je moet beginnen tellen van af de eerste dag van je menstruatie.
Tussen dag 12 en dag 17 ben je het vruchtbaarst.
Mij is het allesins gelukt zo'n 3 jaar geleden.
Veel succes.

Groetjes 01/08/08
www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl

karolien

Meld misbruik25-6-2008 19:34:06

fiogf49gjkf0d
hallo ,
ik ben in november 2006 gestopt met mijn pil en ik was al zwanger in januari ik heb maar 1 keer mijn regels gekregen maar ik denk ook dat het vzn vrouw tot vrouw afhangt een vriendin van mij is al een jaar gestopt met de pil en is nog altijd niet zwanger

groetjes karolen
08/08/2008

Liesbeth
1-1-2008
 Meld misbruik25-6-2008 20:44:24

fiogf49gjkf0d
Even over het (bijna) elke dag seks moeten hebben om zo snel mogelijk zwanger te geraken: zaadcellen kunnen ongeveer een week overleven in het vrouwelijk lichaam, het is dus echt niet nodig om om de 2 dagen seks te hebben (tenzij je het graag wil natuurlijk :-D ).
Wat wel is, is dat mannelijke zaadcellen sneller zijn (en minder lang leven) dan vrouwelijke. Hierdoor stijgt de kans dat je een een jongetje krijgt als je meer vrijt.

sofie

Meld misbruik25-6-2008 21:20:10

fiogf49gjkf0d
Hallo naamgenoot

Wijzelf waren al een tijdje aant proberen, tot ik onlangs echt zwanger was. Wij hebben lang moeten proberen tien maand. Nu sinds enkele dagen heb ik een miskraam gehad. Het vruchtje was niet levensvatbaar. Nu gaan we terug enkele maanden pil nemen en na januari terug stoppen, aangezien we in mei trouwen en hopelijk tegen die periode misschien zwanger zijn. Ikzelf ben bang dat het langer duurt, tegen andere koppels zijn op 3 maand zwanger, maar ja. Dat is de natuur. Ik zou zeggen, als jullie beiden akkoord zijn, niet twijfelen, op tijd beginnen. Je weet nooit wanneer het lukt, ik heb ook regelmatig de regel qua dagen geteld enzo, heeft toch ook niet direct gelukt he.

Hopelijk kun je mijn raad wel gebruiken

vele groetjes

sofie

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik25-6-2008 23:07:33

fiogf49gjkf0d
Je kan inderdaad onmiddellijk zwanger geraken! Nog even een correctie voor Liesbeth. Zaadcellen leven geen week, maar 3 dagen..

Geniet van mekaar en veel succes ermee!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...