Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dje hoort heel veel verhalen.Maar hetgeen ik het meeste gehoord heb is dat je direct zwanger kan worden.Ergens is het wel logisch aangezien je van het overslaan van 1 pilletje zwanger kan geraken.Aangezien je maar gedurende een 24u zwanger kan geraken en die moment moeilijk uit te pluizen valt, zal je elke dag seks moeten hebben, als je zo snel mogelijk zwanger wil worden.Ik heb momenteel twee vriendinnen lopen die na een maand proberen als prijs hadden.Hopelijk gaat het bij jullie ook zo snel!Veel succes!
fiogf49gjkf0dNormaalgezien zal je je regels krijgen en daarna kan je onmiddellijk zwanger worden. Let op, dit is wel KAN, het IS niet meteen zo daarom! Bij de een duurt het wat langer dan bij de ander...
fiogf49gjkf0dLiesbeth heeft gelijk. Je kan onmiddllijk zwanger worden en dus je regels helemaal niet krijgen... Lien, 130 dagen getrouwd :-)))
fiogf49gjkf0dHoi Sofie,Om na te gaan wanneer je vruchtbare dagen zijn moet je eens gaan kijken op de site van predictor (www.predictor.be ) daar kan je de berekening maken. Je vruchtbare dagen duren maar 3 à 5 dagen. Vicky
fiogf49gjkf0dhet is aan te raden om te wachten met kindjes tot je de eerste keer ongesteld bent geweest (je kan direct zwanger worden)omdat je dan weet wanneer je vruchtbare dagen zijn. dan kan je via het internet berekenen wanneer je vruchtbaar bent.bij mij was het op die manier direct prijs en bij mijn beste vriendin ooksucces
fiogf49gjkf0dHey Sofie,google eens op nfp (natural family planning) dat geeft je een leidraad voor zowel anticonceptie (weten wanneer je vruchtbaar bent om het te vermijden) als conceptie (om het te weten om de kans zo groot mogelijk te maken). Is zeer betrouwbaar in beide richtingen!
fiogf49gjkf0dHallo,het is eigenlijk heel simpel: als je stopt met je pil kan je zwanger worden. Je hoort veel verhalen over een ontpilfase maar hier is helemaal niks van waar. Eens je stopt met de pil is dit meteen uit je lichaam. En ook het feit dat je een maand moet wachten eerst klopt ook niet echt. Elke dag seks hebben is niet aan te raden. Als je elke dag seks hebt is de kwaliteit van het sperma minder goed. De beste 'truc' is om de twee dagen. Bij sommigen duurt het heel lang en bij anderen is het meteen raak.Groetjes
fiogf49gjkf0dHey,Als je stopt met de pil kan je direckt zwanger geraken.Bij mij was dit ook zo.Ik heb wel rekening gehouden met mijn vruchtbare dagen.Je moet beginnen tellen van af de eerste dag van je menstruatie.Tussen dag 12 en dag 17 ben je het vruchtbaarst.Mij is het allesins gelukt zo'n 3 jaar geleden.Veel succes.Groetjes 01/08/08www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl
fiogf49gjkf0dhallo , ik ben in november 2006 gestopt met mijn pil en ik was al zwanger in januari ik heb maar 1 keer mijn regels gekregen maar ik denk ook dat het vzn vrouw tot vrouw afhangt een vriendin van mij is al een jaar gestopt met de pil en is nog altijd niet zwanger groetjes karolen08/08/2008
fiogf49gjkf0dEven over het (bijna) elke dag seks moeten hebben om zo snel mogelijk zwanger te geraken: zaadcellen kunnen ongeveer een week overleven in het vrouwelijk lichaam, het is dus echt niet nodig om om de 2 dagen seks te hebben (tenzij je het graag wil natuurlijk :-D ). Wat wel is, is dat mannelijke zaadcellen sneller zijn (en minder lang leven) dan vrouwelijke. Hierdoor stijgt de kans dat je een een jongetje krijgt als je meer vrijt.
fiogf49gjkf0dHallo naamgenootWijzelf waren al een tijdje aant proberen, tot ik onlangs echt zwanger was. Wij hebben lang moeten proberen tien maand. Nu sinds enkele dagen heb ik een miskraam gehad. Het vruchtje was niet levensvatbaar. Nu gaan we terug enkele maanden pil nemen en na januari terug stoppen, aangezien we in mei trouwen en hopelijk tegen die periode misschien zwanger zijn. Ikzelf ben bang dat het langer duurt, tegen andere koppels zijn op 3 maand zwanger, maar ja. Dat is de natuur. Ik zou zeggen, als jullie beiden akkoord zijn, niet twijfelen, op tijd beginnen. Je weet nooit wanneer het lukt, ik heb ook regelmatig de regel qua dagen geteld enzo, heeft toch ook niet direct gelukt he.Hopelijk kun je mijn raad wel gebruikenvele groetjessofie
fiogf49gjkf0dJe kan inderdaad onmiddellijk zwanger geraken! Nog even een correctie voor Liesbeth. Zaadcellen leven geen week, maar 3 dagen..Geniet van mekaar en veel succes ermee!!!