Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Decoratie

25-6-2008 8:34:46
Ik zou graag op mijn huwelijksdag met witte balonnen willen werken. Heeft iemand soms enkel ideeën?

Grtjes

Vanessa
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 592

Els

Meld misbruik25-6-2008 9:28:53

fiogf49gjkf0d
Hallo Vanessa,
Ik ben vorig jaar naar een huwelijksviering geweest waar witte ballonnen in trosjes aan de kerkstoelen hingen langs het middenpad. Het geheel zag er mooi uit, maar de ballonnen namen een groot deel van het zicht weg van de aanwezigen. Hang ze dus zeker hoog genoeg!

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik25-6-2008 14:30:01

fiogf49gjkf0d
dag vanessa,

ik ben dit ook van plan, met witte ballonnen,

we gingen ook zoals els hieronder zei, ballonnen aan de stoelen in de kerk hangen maar qua zicht zat ik er ook een beetje mee in, maar in plaats geen we een 5-tal mini ballonnetjes met wat voile erin verwerkt aan de stoelen hangen, ook zeer mooi en hindert het zicht niet ..
Fotootje op http://www.party-fun.be/Decoraties/ballondecoraties/huw... bijna onderaan de pagina bij tafel/kerk mini decoratie

alsook gingen we eerst bij het verlaten van de kerk 2 duifjes loslaten maar dit idee is veranderd naar heeeel veel witte ballonnen loslaten ... zit wel nog steeds met de vraag van hoeveel dan ... maar kheb nog eventjes tijd om hierover na te denken

groetjes, vanessa - 23 mei 2009

Kathleen
6-9-2008
 Meld misbruik25-6-2008 15:52:59

fiogf49gjkf0d
Wij hebben net onze ballonnen besteld om de kerk te versieren bij Balloonnies in Grobbendonk. Ze hebben heel wat ideetjes op hun website staan: http://www.balloonies.be/

Wij gaan trouwens ook heel wat witte ballonnen loslaten bij het buitenkomen. Mijn schatteke en ik zullen ieder een rode ballon loslaten.

sarah
5-9-2009
 Meld misbruik25-6-2008 21:08:48

fiogf49gjkf0d
Vanessa,

Ik heb in het kruidvat een rozenboog gekocht voor 5€, ipv er rozen te laten aangroeien, bekleed ik hem met ballonnen.

Groetjes

Sarah

Griet
2-8-2008
 Meld misbruik26-6-2008 9:11:29

fiogf49gjkf0d
Hey Kathleen,

Wij hebben ook het idee om allemaal witte of ivoorkleurige ballonnen los te laten bij het buitenkomen van de kerk en dan twee rode (alle accenten bij ons zijn namelijk in het rood), maar ik vraag mij af of hoe we dat praktisch moeten regelen? Vullen jullie de ballonnen zelf met helium? Worden ze al op voorhand in de kerk geplaatst? En hoe gaan jullie ze samenbinden of vasthouden?

Groetjes,
Griet
02/08/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...