Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dhey,ik denk dat vele bruidjes in spé dit voorhadden,ikke ook hoor.De blik van simon toen sara het gangpad opkwam!!!! ZZOOOOO mooi!!!!Grtz sarah
Ja idd!! Als mijn ventje dat doet, smelt ik terplekke denk ik..Lang leve de 'waterproof' make-up :)!LiefsSofie
fiogf49gjkf0dhey Sofie!ik was ook ontroerd!Ik moest zo aan onze dag denken vorige maand!En geloof me bruidjes: zo gaat het bij jullie ook zijn!Mijn man keek ook zo naar mij en ik kon niet stoppen met lachen die dag!Geniet ervan!
fiogf49gjkf0dInderdaad, ik kreeg ook de krop in de keel. Ik keek mijn ventje aan, en hij zat (zoals altijd in die situatie) me een beetje uit te lachen. Maar ik zag toch dat hij het zich ook zo voorstelde, zoals Simon naar Sara keek....xxAmber09/08/08
fiogf49gjkf0dHey,Ja ik heb ook een traantje weg geveegt.Ze was ook prachtig in haar kleedje en haar kapsel vond ik echt mooi.Ik verlang al naar onze dag binnen 37 dagen.Groetjes 01/08/08
fiogf49gjkf0dhahah ik ook, ik was ook al aant wegdromen naar mijn dag volgend jaar....
fiogf49gjkf0dHier ook zo'n emo-trien hoor ;)Wat gaat dat volgende week zaterdag niet geven, als we zelf trouwen?
fiogf49gjkf0dIk vond ht een fantastisch einde. En haar kleed vond ik ongelofelijk mooi! Iemend een idee van welk merk dat kleed zou zijn?Groetjes,Daphne
fiogf49gjkf0dIk heb niet elke afleverin gekeken, maar gisteren zat ik ook aan de buis gekluisterd! En mijn man-in-spé maar lachen toen de traantjes aan het rollen gingen: schóón hé!Haar kleed was niet echt mijn steil, maar wel beeldig! Ik denk dat het een Van Kets was aangezien zijn naam in de aftiteling stond ...
fiogf49gjkf0dAls jullie het kleed willen, het hangt bij JBC voor 299 EURO..LiefsSofie
fiogf49gjkf0dHet is niet dat kleed dat bij JBC hangt! In de reclame geven ze inderdaad uitdrukkelijk deze indruk in de reclame.Daphne
fiogf49gjkf0ddat kleed is van nicky van kets, dat stond er op het einde bij...
fiogf49gjkf0dIk vond het ook geweldig mooi heb ook wat tranen weggeveegt, maar op dit moment ben ik een en al emo, al wat met liefde en trouwen ten heeft laat me janken, wel grappig wat zulke voorbereidingen met je doen. maar ik kijk er ook zo naar uit.groetjes sylvia
fiogf49gjkf0dHoi, ik heb ook gekeken!!! Moest me ook erg inhouden, of de ganse sofa was bedolven onder de tranen (lach). Wij trouwen op 05/07 (nog 10 dagen), ik had tot gisteren nog geen last van de stress, maar na de aflevering van Sara ...Groetjes,Wendy