Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaring limousine van westlimousine

24-6-2008 22:29:02
fiogf49gjkf0d
hallo, wij trouwen volgend jaar en zijn volop bezig met al de voorbereidingen en daarom zou ik graag willen weten of er iemand ervaring of al iets gehoord heeft van westlimousine omdat we daar onze keuze gevonden hebben van limousine maar nog niet beslist hebben,groetjes sabrina

Sabrina
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 362

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik25-6-2008 7:26:00

fiogf49gjkf0d
dag sabrina

wij zijn vorige week getrouwd en hebben de chrysler gehuurd van westlimosine, heel vriendelijke mensen, goed op tijd, we hadden zelfs ons trouwboekje laten liggen in de limo en er dan 2 dagen later om geweest, we kregen iets om te drinken en hebben er de hele avond blijven zitten.

gr vanessa
5 daagjes gehuwd

Inge
24-5-2008
 Meld misbruik25-6-2008 12:06:46

Hey Sabrina,
Wij hadden de hummer gehuurd voor ons huwelijk op 24 mei.
Wij waren zeer tevreden over de service! De auto was prachtig verzorgd en we hadden een fantastische chauffeur.

Wij zouden ze zeker aanbevelen!
Greetz
Inge

Sabrina
18-7-2009
 Meld misbruik25-6-2008 16:43:45

fiogf49gjkf0d
hallo, inge en vanessa ,alvast bedankt voor de reaties ,hierdoor hebben we de knoop doorgehakt en gaan we de hummer nemen , ik heb juist nog een paar vraagjes hebben jullie de ceremoniemeester erbij genomen ? en was hij goed ? Hebben jullie eerst een afspraak gemaakt om tot daar te gaan om de limousine te bekijken en alles te bespeken ? gretjes sabrina

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik25-6-2008 17:44:54

fiogf49gjkf0d
ja wij hebben een afspraak gemaakt om eens te gaan kijken, wij hebben getrouwd zonder ceremoniemeester, maar dat zal ook wel dik in orde zijn van hen, ze staan er op dat alles in orde en proper is.

gr
veel succes

Inge
24-5-2008
 Meld misbruik25-6-2008 17:51:14

fiogf49gjkf0d
Hey Sabrina,
Wij hebben geen ceremoniemeester genomen.
Wij zijn ook niet op voorhand gaan kijken. Ik had de auto in het geheim geregeld als verrassing voor mijn man. Ik had alles geregeld via mail.

Als je nog vragen hebt, laat het maar weten
Greetz
Inge

Vanessa
28-6-2008
 Meld misbruik26-6-2008 21:29:11

fiogf49gjkf0d
Hallo!
Wij trouwen over 2 dagen en hebben een hummer en chrystler gehuurd! Tot nu toe heb ik een goede ervaring met westlimousine: vriendelijke mensen, antwoorden rap als je hen iets vraagt via mail, ... Ik ben benieuwd :-)
groetjes
Vanessa
28/06/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...