Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

moet even iets kwijt

  24-6-2008 16:54:27
fiogf49gjkf0d
Hallo,

gisteren zijn we voor de wet getrouwd. De dag was gewoon geweldig. In de voormiddag ons haar laten doen en make-up. 's middags gegeten en om half drie begon onze trouw. Dat was heel leuk. Daarna iets gaan drinken met de mensen die erbij waren, maar daarna begon het.... We gingen gourmet eten bij mijn schoonouders. De hele avond heeft mijn schoonzus alle aandacht naar haar getrokken. Dus mijn familie heeft (bijna) niets tegen mij gezegd. Alleen mijn beste vriendin, die tevens getuige was en mijn lief ventje. Ik voelde me na drie uur zo ongelukkig. Ik zat op de verkeerde plaats en wij waren precies bijkomsitg. Ik weet dat ik (te) veel aandacht nodig heb, maar ik had er echt nood aan en heb geen aandacht gekregen. Dus ik wou daar zo snel mogelijk weg, dat ik alleen kon zijn met mijn ventje. Om 22u zijn we daar vertrokken, terwijl enkel mijn getuige en haar vriend, weg waren. pff. spijtig. Ik probeer nu zoveel mogelijk aan de momenten ervoor te denken, maar dat lukt niet helemaal. Ik kijk uit naar de vijfde juli, dan zit ik met dezelfde mensen aan de eretafel, maar dan loop ik zoveel mogelijk van hen weg. Ik zal hopelijk dan meer aandacht krijgen.
Ik voel me zo kinderachtig als ik dit schrijf, maar toch voel ik wat ik voel. Spijtig.
Merci om dit te lezen.

groetjes

Anoniempje
5-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1010


Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik24-6-2008 17:00:52

fiogf49gjkf0d
Meisje toch...

Ik kan me inbeelden hoe het voelt. Ook ik heb zo 'n schoonzus en ik hou mn hart al vast voor op onzen trouw...
Het is nu al zo erg dat ik er bijna niet wil aan denken hoe het op 'mijn' mooiste dag zal zijn.

Het is ook LOGISCH dat je die dag aandacht wil en zij zou veeeel beter moeten weten!!

Maar het is en blijft familie hé, soms verwens ik ze, maarja, je raakt er simpelweg nooit vanaf..

Geniet ten volle op 5 juli en denk er niet meer aan..
Laat ze gewoon doen en weet dat iedereen, maar dan ook iedereen komt voor jou, jou en je lief ventje en zeker niet voor haar!!

Dus, shine !! De hele dag lang!!

Liefs
Sofie



Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik24-6-2008 19:42:31

fiogf49gjkf0d
hey meisje
dat is helemaal niet raar dat je je zo voelt. bij mij is het niet mijn schoonzus maar wel mijn eigen zus die dit doet. Van als zij van de partij is, is het IK IK IK en al de rest is niet interessant. Als je dan al eens het woord krijgt, dan onderbreekt ze je midden je zin enz...
Dus ik weet perfect hoe het voelt om zo aan de kant geschoven te worden. Dan denk je na een tijd automatisch: ik zwijg beter.
Dus bij mij zal zij ook aan de eretafel zitten, maar ik heb mij voorgenomen dat onze trouw rond ons draait en dat ook goed te laten blijken!



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik24-6-2008 20:24:01

fiogf49gjkf0d
Hey,om te beginnen ,een dikke proficiat met jullie wettelijk huwelijk!!
Het is mss niet zo zeer dat je veel aandacht nodig hebt,maar op die dag verdien je gewoon veel aandacht!!!!!!

Ik heb zo een schoonzus,ik heb vorige week een "goed" gesprek met haar gehad,heb haar gewon gezegd,als ze het "té" bont maakt weet ze waar e deru staat,en da meen ik,schoonzus of niet!!!!

Ik zou voor 5 juli eens met haar praten,zeg haar dat je daar nie gelukkig mee bent.

Nog veel succes sarah



Kim
7-5-2013
 Meld misbruik25-6-2008 8:53:58

fiogf49gjkf0d
Hey

eerst twee dingen:
- proficiat met je wettelijk huwelijk!
- een prachtige dag voor het kerkelijk huwelijk; wij huwen ook 5/7/8!

En over je "kinderachtig-zijn", das helemaal geen waar!!!! Je hebt alle recht om triest, kwaad... te zijn! Die twee dagen ZIJN gewoon de JOUWE! Jullie geven er zoveel geld aan uit, zoveel moeite, dan mag niemand gewoon iets veranderen aan jullie dag!

Ik wens je een prachtige 5/7/8 toe!!!!
En wees maar zeker, van alle genodigden zal jij méér dan de aandacht krijgen ;-)



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik25-6-2008 9:01:21

fiogf49gjkf0d
hey!
Het is doodnormaal dat je u tekort gedaan voelt! Ik denk dat elk bruidje uitkijkt naar de belangstelling en het een ferme koude douche is als je die niet krijgt.
Probeer je er niet teveel op te viseren, kijken enkel naar jouw man en jezelf die dag. Dat is wat telt.
Wees maar zeker dat je veel aandacht zal krijgen, maar probeer je je daar niet aan op te trekken. Geniet!



Anoniempje
5-7-2008
 Meld misbruik25-6-2008 10:25:52

fiogf49gjkf0d
Bedankt voor de reacties, het doet me veel deugd!
Geniet nog van jullie voorbereidingen en trouw!



eline
5-9-2008
 Meld misbruik25-6-2008 10:28:57

fiogf49gjkf0d
Hey,

Misschien nog aan toevoegen als met je schoonzus praten niet kan of moeilijk is kan je misschien met jouw man en jouw ouders en eventueel broer en zus praten zodat zei er wel aan werken om jullie da aandachte te geven die jullie verdienen en niet steeds in gaan op wat jouw schoonzuster te zeggen heeft.

Als de helf van de tafel haar al negeert zal dat misschien ook wel helpen

Hang natuurlijk allemaal af van hoe je relatie zit met de verschillende partijen he

Allesinds proficiat met je wettelijk huwelijk
Geniet van de 5 julli en straat, straal straal die dag, hoe meer jezelf straal hoe meer aandacht je zal krijgen, want iemand die zich te veel voelt straalt dat ook uit en houdt zich meestal onbewust afzijdig en verliest daardoor nog meer aandacht

Ik zou zeggen doe alles po 5 juli om in de aandacht te staan en laat het niet aan je hartje komen

groetjes ELine
05/09/2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...