Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dAi...Is er niet nog iemand die hier zoiets zieligs heeft gemeld?Trek het je niet aan, is waarschijnlijk zo iemand die geen leven heeft :)
fiogf49gjkf0dhey Amber,Welk gastenboek bedoel? Heb je een eigen site?Wat zegt die kerel dan allemaal? Is wel vreemd he.Trek het je maar niet aan, sommige mensen gunnen een ander geen geluk...
fiogf49gjkf0dToch weer geen last met de Julien?Nee effe serieus..Dacht ni dat daar een gastenboek voor diende.. mensen wat vies maken..Waar gaat dat toch naar toe?Patsy170508
fiogf49gjkf0dHoi Amber,groot gelijk!! Zoals je weet, is dit bij mij ook gebeurd enkele dagen geleden! Toch niet te geloven waar mensen zich mee bezighouden he, hoe zielig kunt ge zijn??Ach ja, I guess they're just jealous of us :).Groetjes!Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
ken je niemand die iets van pc's kent???? volgens mij kan je dat achterhalen hoor!!Dan gaan we met zijn allen die mens stalken.en ja, ik zou ook durven denken dat het julien is? maar ja, dat is natuurlijk maar gissen... er zijn meer gekke mensen op de wereld he
fiogf49gjkf0dhoi hoi,ist weer van da hier???tja eigelijk denk ik ook wel direkt aan die ene persoon...
fiogf49gjkf0dzeg betsy, rijd uwe 'man' in een zwarte mercedes? zo ja, dan heb ik hem gisteren gezien...
fiogf49gjkf0dHey,Ik weet het niet, maar ik denk ook aan die persoon...Zodoende is er nu een wachtwoord ingesteld op onze site. Spijtig dat jullie het voorlopig niet meer kunnen zien...Maar ja, das aan die r*tzak te danken. Zeer leuk als 1 iemand het verpest voor de rest!xxxAmber09/08/08