Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dhallo,ik ga naar de kapper in ordingen aan het rond punt. Hair fashion als ik mij niet vergis. Ik ben echt heel content van deze kapster. groetjes
fiogf49gjkf0dWaar laat jij je make up doen?
fiogf49gjkf0dMake-up laat ik doen bij Elle et Lui in de Luikerstraat. Heb er goede ervaringen mee. Groetjes
fiogf49gjkf0dHoi, Ik wissel vaak af van kapper, ofwel Equipe Haircare ofwel Hair Effect op de Tongersesteenweg. Tzijn wel niet de goedkoopste, maar voor mij wel de beste :-).Enneuh, als ik zo nieuwsgierig mag zijn... Wat kost het zo om bij Elle et Lui de make-up te laten verzorgen?Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
fiogf49gjkf0dIk geloof dat het 30 euro kost. Een extra ampule om de make-up langer te houden en geen glans te krijgen, kost 20 euro, maar die ampule kan je 2 keer gebruiken (dus bij de test-make-up en de definitieve versie). Ik laat de test-make-up zetten als ik mijn kleed ga passen.GroetjesLiesbeth08/08/08
fiogf49gjkf0dEuhm, de kapster wat ik bedoelde, is ook Hair Effect en niet Hair fashion ;-)
als je nog iemand zoekt wendy.cordaro@telenet.be ja want anders denken ze aan reklame nee nee wij trouwen 23/08/08 xxx