Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

volgorde wagens

  21-4-2005 10:56:49
hey
kan er mij iemand soms helpen hoe de verloop van de wagens gaat? Er rijden 5 wagens. dus naar kerk en gemeente en verloop smorgens

alvast bedankt
trien (51 dagen)

katrien
11-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 638


An
24-9-2005
 Meld misbruik21-4-2005 11:23:28

Normaal gaat de bruidswagen de bruidegom en zijn ouders thuis oppikken om dan naar de bruid te rijden. Daar vertrekken alle auto's naar het gemeentehuis. In de eerste auto eventuele grootouders, dan broers/zussen van de bruidegom, dan broers/zussen bruid, dan getuige bruidegom, dan getuige bruid, dan vader bruidegom+moeder bruid, dan bruidegom met zijn moeder en als laatste bruid met de papa en de bruidskinderen in de bruidswagen. Deze volgorde geldt ook voor van het gemeentehuis naar de kerk te rijden. Na de mis, gaan eerst bruid en bruidegom samen in de eerste wagen, dan de ouders van de bruid, dan de ouders van de bruidegom, dan de getuige van de bruid gevolgd door getuige bruidegom,dan broers/zussen van de bruid, dan broers/zussen bruidegom, dan grootouders. Hieronder volgt onze verdeling:
auto 1: An & Tom + bruidskinderen
auto 2: mama en papa An
auto 3: moeke en vake Tom
auto 4 getuigen An en Tom (met partner, het zijn jonge en smalle mensen die met 4 in een auto kunnen)
auto 5: zussen An + partners
auto 6: bompa An + tante
auto 7: vava Tom + nichtje

Vraag desnoods raad aan de persoon bij wie je de wagens huurt, zij weten normaal hoe zoiets moet of je ceremoniemeester. Ik weet natuurlijk niet wie er bij jullie in de suite gaat en of er misschien gescheiden ouders ofzo zijn, want daar moet je natuurlijk ook rekening mee houden. Belangrijk is dat eerst altijd de bruid en haar gevolg gaan en dan pas bruidegom. De bruid is die dag (en volgens mij alle dagen) het middelpunt. ;-)
Suc6


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...