Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHoi,wij zijn ook nog op zoek naar een buitenlocatie in het Meetjesland. Wij trouwen in Zomergem en gingen ook naar de Boerekreek gaan. Blijkbaar gaat iedereen uit de omgeving naar daar:-) Heeft iemand nog andere ideetjes? Waar en wanneer trouwen jullie?GroetjesAnnelies26/07/08
Wel onze lunch was bij de baere dus moesten we voor de foto's dan niks betalen!Hebben onze foto's kunnen nemen in de polders(boerekreken) door het goede weer.Donderdag zie ik het resultaat!groetjes
van de uren weet ik dat niet , ga je best eens vragengroetjes
fiogf49gjkf0dOei nog een vraag vergeten!!;):sOns feest s'avonds was in Hof ter mude Knokke!
@Annelies: Wij trouwen in Assenede op 20-09-2008. Ben je uit de buurt? Je naam en trouwdag komen toevallig overeen met een kennis van een vriendin.De tuinen van het Canadamuseum in Maldegem zijn ook heel mooi, maar ik ben gek op water en ik woon vlak aan de kreken.@Kimberley: Misschien was dat de reden waarom jullie daar foto's mochten nemen? Anders doen ze dat misschien niet? We kunnen het maar eens vragen he.
fiogf49gjkf0dHoi Stefanie,ik ben afkomstig van Bassevelde en werk momenteel in Assenede dus misschien kennen we mekaar via via wel. Wie is die kennis? Ik wens je alvast heel veel succes bij de voorbereidingen en je huwelijk!!!Groetjes
fiogf49gjkf0dIk heb het op de goede Annelies, wat een toeval! Ik woon ook in Bassevelde! Je was vorige zomer op de schieting bij Tineke en toen net verloofd. Je werkte vroeger in Eeklo, want ik ben nog eens bij jou geweest. En heel lang geleden gingen we allebei naar het Veepee. Je geeft je feest ook in de Mimosa he? Wij ook, maar omdat we pas verloofd zijn sinds februari was hun mooiste zaal al besproken. Dat vind ik wel jammer.Bij mooi weer krijgen wij wel de tuin, dus duimen voor mooi weer! Heb je enig idee waar de receptie is als het regent? In een aparte zaal? Ik heb hen dat nog niet gevraagd.Je trouwt dan in de kerk van Zomergem, niet in Bassevelde? Je mag beginnen aftellen! Ben je al bijna klaar met de voorbereidingen?Groetjes!
fiogf49gjkf0dHoi Stefanie,ik denk dat ik weet wie je bent maar ga het nog een keer vragen aan Tineke:-)Mimosa is echt goed é, als het regent zal de receptie normaal in een aparte zaal zijn als die beschikbaar is en anders in de feestzaal zelf maar dan heb je wel het nadeel dat de mensen echt buitengestoken worden. Ik hoop dus dat het niet regent want er is bij ons ook een tweede trouwfeest aan de gang:-)Wij trouwen in Zomergem omdat mijn vriend van Oostwinkel is (deelgemeente) en omdat we daar aan het bouwen zijn. En had eerlijk gezegd geen zin om in Bassevelde te trouwen met de vriendelijke pastoor:-)Heb inderdaad in Eeklo gewerkt:-) Maar ben nu sinds twee weken aan de slag in Assenede.Ik wens je heel veel succes met je huwelijk. Je mag mij altijd mailen: roegisannelies@hotmail.com.GroetjesAnnelies