Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dWij trouwen een dagje later, de zenuwen vallen héél goed mee, ik ben vooral aan het nagenieten van de vrijgezellen die dit weekend geweest is :-)Veel succes!!!!5-7-8www.veldstraat140.be
Hallo KimberlyWij trouwen ook op 4 juli! De zenuwen beginnen bij mij ook al te komen hoor! Toch vooral 's avonds, als je de tijd hebt om erover na te denken...Het zal nu vlug zijn!!! Ik kijk er echt naar uit! Daarstraks misboekjes gaan ophalen, was nog net op tijd daar voor ze gingen sluiten. (onderweg ongeluk gehad... gelukkig niet in fout... maar toch!)Allé zo'n dingen kan ik nu wel missen!Maak er een prachtige dag van en een mooie toekomst samen!Vele groetjesAnnelies
fiogf49gjkf0dHey trouwkoppeltjes van 4 juli,Nog 10 dagen te gaan!De zenuwen vallen nog heel goed mee want ben vooral met het einde van het schooljaar bezig, is ook altijd enorm druk! (ben kleuterleidster). Maar vanaf vrijdag zullen de zenuwen wel gaan komen! Zaterdag nog een schieting en dan alles in orde maken voor volgende week vrijdag! Hoop dat ik niks vergeten ben!Maar ik kijk er vooral enorm naar uit! Hopelijk krijgen we ook de zon maar dat valt nog af te wachten hè!In ieder geval, veel succes allemaal en geniet ervan!Groetjes, Karen x