Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

4 juli 2008

23-6-2008 20:32:49
Hey Bruidjes van 4 juli.
Hebben jullie ookal zo veel zenuwen.

Ik begin gehoorlijk nerveus te worden hoor!

Groetjes van een heel nerveuze bruid

Kimberly

Kimberly
4-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 339

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik23-6-2008 21:20:53

fiogf49gjkf0d
Wij trouwen een dagje later, de zenuwen vallen héél goed mee, ik ben vooral aan het nagenieten van de vrijgezellen die dit weekend geweest is :-)

Veel succes!!!!
5-7-8
www.veldstraat140.be

Annelies
4-7-2008
 Meld misbruik23-6-2008 22:43:25

Hallo Kimberly

Wij trouwen ook op 4 juli! De zenuwen beginnen bij mij ook al te komen hoor! Toch vooral 's avonds, als je de tijd hebt om erover na te denken...
Het zal nu vlug zijn!!! Ik kijk er echt naar uit!
Daarstraks misboekjes gaan ophalen, was nog net op tijd daar voor ze gingen sluiten. (onderweg ongeluk gehad... gelukkig niet in fout... maar toch!)
Allé zo'n dingen kan ik nu wel missen!

Maak er een prachtige dag van en een mooie toekomst samen!

Vele groetjes
Annelies

Karen
4-7-2008
 Meld misbruik24-6-2008 17:00:48

fiogf49gjkf0d
Hey trouwkoppeltjes van 4 juli,

Nog 10 dagen te gaan!
De zenuwen vallen nog heel goed mee want ben vooral met het einde van het schooljaar bezig, is ook altijd enorm druk! (ben kleuterleidster). Maar vanaf vrijdag zullen de zenuwen wel gaan komen! Zaterdag nog een schieting en dan alles in orde maken voor volgende week vrijdag! Hoop dat ik niks vergeten ben!
Maar ik kijk er vooral enorm naar uit!
Hopelijk krijgen we ook de zon maar dat valt nog af te wachten hè!

In ieder geval, veel succes allemaal en geniet ervan!

Groetjes, Karen x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...