Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf regio ninove... + prijzen!

23-6-2008 19:41:10
Weet er iemand een goeie fotograaf in de buurt van ninove? Ik ben bij huart geweest, maar zooo duur! 1650 euro voor de fotoreportage + 300 euro xtra voor de album!
Is dit een "normale prijs"? Mijn kleed zelf kost nog zoveel niet!

Valerie
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2017

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik23-6-2008 22:28:41

fiogf49gjkf0d
Dit is wel héél duur. Ikzelf ben van Geraadsbergen en ik ben vandaag bij fotograaf Vanschoors geweest en zijn prijzen begonnen vanaf 1000 euro inclusief btw. Ik heb al zeer goede dingen over hem gehoord. En dan heb je fotograag artxpo in brakel. Dit is allemaal vrij dicht bij Ninove. Ik hoop dat ik je hiermee kan helpen.

grtjes,
5/9/'09

Ilse

Meld misbruik23-6-2008 23:00:42

Hey Valerie,

Wij zijn "reeds" 2 dagen getrouwd en zijn van jullie regio. (pajottenland,Gooik)
Wij hebben ook enkele fotograven met elkaar vergeleken en zijn uiteindelijk bij Kristof Mathys uit Galmaarden terecht gekomen. Volgens ons zeker een aanrader (en prijs/kwaliteit zeer goed). Hij heeft een site: www.kristofmathys.be
Wij betaalden 350 euro (fotoreportage van afhalen bruid tem receptie + fotolokatie) Dit is wel de prijs zonder album, maar dat gaan we achteraf pas beslissen...

Veel succes
Ilse en Kristof
www.kristofenilse.bruiloftsite.nl

Wouter

Meld misbruik23-6-2008 23:44:11

Beste Valerie,
Neem eens een kijkje bij ArtXpo (op deze site) of op op mijn site www.artxpo.be
De prijs zal in elk geval een heel stuk lager liggen. Als ook mijn stijl jullie aanspreekt... neem dan gerust contact.
(Ik ben van Brakel... er zullen dus alvast niet veel verplaatsingskosten zijn.)
Veel geluk met de voorbereiding van jullie huwelijk!

Wouter

pascale
11-10-2008