Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf regio ninove... + prijzen!

23-6-2008 19:41:10
Weet er iemand een goeie fotograaf in de buurt van ninove? Ik ben bij huart geweest, maar zooo duur! 1650 euro voor de fotoreportage + 300 euro xtra voor de album!
Is dit een "normale prijs"? Mijn kleed zelf kost nog zoveel niet!

Valerie
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2017

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik23-6-2008 22:28:41

fiogf49gjkf0d
Dit is wel héél duur. Ikzelf ben van Geraadsbergen en ik ben vandaag bij fotograaf Vanschoors geweest en zijn prijzen begonnen vanaf 1000 euro inclusief btw. Ik heb al zeer goede dingen over hem gehoord. En dan heb je fotograag artxpo in brakel. Dit is allemaal vrij dicht bij Ninove. Ik hoop dat ik je hiermee kan helpen.

grtjes,
5/9/'09

Ilse

Meld misbruik23-6-2008 23:00:42

Hey Valerie,

Wij zijn "reeds" 2 dagen getrouwd en zijn van jullie regio. (pajottenland,Gooik)
Wij hebben ook enkele fotograven met elkaar vergeleken en zijn uiteindelijk bij Kristof Mathys uit Galmaarden terecht gekomen. Volgens ons zeker een aanrader (en prijs/kwaliteit zeer goed). Hij heeft een site: www.kristofmathys.be
Wij betaalden 350 euro (fotoreportage van afhalen bruid tem receptie + fotolokatie) Dit is wel de prijs zonder album, maar dat gaan we achteraf pas beslissen...

Veel succes
Ilse en Kristof
www.kristofenilse.bruiloftsite.nl

Wouter

Meld misbruik23-6-2008 23:44:11

Beste Valerie,
Neem eens een kijkje bij ArtXpo (op deze site) of op op mijn site www.artxpo.be
De prijs zal in elk geval een heel stuk lager liggen. Als ook mijn stijl jullie aanspreekt... neem dan gerust contact.
(Ik ben van Brakel... er zullen dus alvast niet veel verplaatsingskosten zijn.)
Veel geluk met de voorbereiding van jullie huwelijk!

Wouter

pascale
11-10-2008
 Meld misbruik24-6-2008 9:02:22

fiogf49gjkf0d
Hallo Valerie,

Ik ben ook van Ninove en heb een fotograaf genomen van Aaigem dorp. Zijn voorbeeldboek vinden we prachtig. Ken jij een goeie kapper en visagiste uit de streek? En iemand voor nagels te plaatsen? wanneer trouwen jullie

groetjes
Pascale
11/10/08

groetjes
Pascale

Valerie
14-2-2009
 Meld misbruik25-6-2008 18:12:19

fiogf49gjkf0d
Hey pascale, Ik ga bij Tamara kapsalon Ykara in Appelterre, ik ben er zeer tevreden over! visagiste bij Els Pevenage, Twins (Grimminge) heb al verschillende mensen gehoord dat het zeer knap gedaan is! en voor mijn nagels ga ik altij bij Deborah in Zandbergen, wanneer trouwen jullie? waar heb jij schoenen gevonden? Grtjes

dorien
4-10-2008
 Meld misbruik26-6-2008 13:08:55

Hey Valerie!

Wij ziujn ook van Ninove. Wij hebben gekozen voor fotograaf Mario Bauters uit Denderleeuw. Hij doet dit in bijberoep maar zijn foto's zijn ozo mooi!

Zijn prijs is rond de 700e. Hiervoor krijg je album 40x40cm, twee uitvergrotingen, alle foto's op cd'tje, fotoreportage op locatie én dag naar keuze, reportage bij wet en kerk. Hij vraagt niets extra als je op verschillende dagen trouwt of je fotoreportage wil. Bedankjes zijn extra maar zeker niet duur. Als je zijn gegevens wil, stuur maar een mailtje
DorienCulo@hotmail.com

Groetjes!
Dorien

Sabrina
18-7-2009
 Meld misbruik28-6-2008 12:07:12

fiogf49gjkf0d
hallo, wij trouwen volgend jaar en nemen fotograaf jef celen hij is op deze site al meerdere malen aangeprezen .Wij zijn van Lennik dus niet ver van ninove en het was voor hem geen probleem , we zijn ook al bij hem langsgeweest en zijn foto s zijn prachtig hij is een echte kenner anders moet je op deze site is rondkijken en je zal zien niks anders dan goede commentaar maar je moet er wel vlug bij zijn om te reserveren en als je iets van zijn werk wilt zien kan je op vb www.jefcelen.be gaan of op de site van pixaggogo, groetjes en nog veel succes met jullie voorbereidingen,sabina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...