Terug naar overzicht
Hoi Caroline,ik ben zelf nog niet voor een kleed gaan kijken dus ik weet niet echt hoe dat er aan toe gaat, maar ik vind het toch nogal straf dat ze een te kleine maat bestellen en om dat probleem (dat zij veroorzaakt hebben) te kunnen verhelpen moet JIJ als oplossing afvallen. Kunnen ze niet gewoon een andere maat bestellen of is daar geen tijd meer voor?Ik zou hun manier van handelen toch niet zomaar aanvaarden, maar zoals ik al zei, ik weet niet of dit misschien vaker gedaan wordt... .Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
hoi ik meende mijn droomjurj ook gezien te hebben en mijn moeder was erbij en ze was overtuigd van wel dus ik hem maar genomen , 2 weken later ging ik terug naar de winkel en vroeg al ze het niet kon annuleren ik wou geen voorschot terug , mijn moeder zou haar klaren daar nemen , voorschot was 450 euro nee zei ze u kleed is al volledig klaarik zei geef het dan maar mee ik verkoop het zelf nee dat gaat niet je trouwt pas volgend jaar en het is nog in de fabriek nu hebben we de helft van de voorschot terug gekregen en mijn moeder heeft er zich iets voor mogen kiezen en ooknu waren ze niet vriendelijk en eµgeen service dit wwas in de winkel van PRIMO PIANO IN GENK SCHANDE WINKEL !!!
Raar ... ik ben er vorig jaar heel vriendelijk ontvangen.
Ik heb bij primo piano ook totaal geen probleem,werd op mijn "grillen" bediend om het zo te zeggen.Maar ik vind het niet kunnen dat ze een maat te klein bestellen en je dan vragen om 5 kilo af te vallen!!Grtz sarah
Dag Caroline,Mag ik vragen om welke winkel het gaat?Marieke Honnay@hotmail.com
HeeyIk heb de naam van de winkel naar je mail gestuurd, vind het nogal ongemakkelijk om hun naam op de site te vermelden, tenslotte moet ik nog mijn te kleine bruidsjurk er gaan halen.,want de tijd begint stilaan te dringen en ik heb op deze jurk 8 maanden moeten wachten dus ik kan geen nieuwe bestellen. En zij geven hun fout ook niet toe, ze beschudligen mij gewoon dat ik dat gewicht ben aangekomen, terwijl mijn moeder en vriendinnen die er bij de eerste pas bij waren kunnen bevestigen dat dit niet zo is. Dusja ik weet niet goed wat ik het beste kan doen, maarin elk geval bedankt voor julie reacties!vriendelijke groetjes