Terug naar overzicht
Bedoel je een enveloppedoos??Dat hebben ze bij de ava,heb mijne daar ook gehaald,was mss uitverkocht?Grtz sarah
geef op google enveloppendoos in... je kan er gewoon via diverse sites bestellen.die van mij werd perfect geleverd!
Wanneer trouw je? Ik ben van Gullegem en heb ene van Ava. Ik trouw op 5 juli maar daarna mag je hem eventueel verkopen.Laat iets weten op juf_24@hotmail.com
Ik heb het vorige week ook nog gezien bij Ava.
waar karlien in roeselare en maldegem hadden ze gene twee weken terug...
Hallo,Vorige week zaterdag heb ik er ook nog 1 in roeselare gezien. Stond aan de vensters bij doopsuikers in kastje als ik het mij goed herinner.Anders moet je het eens vragen in de winkel zelf.Groetjes en veel succesSofie 06/09/08
vreemd dat ze die bij ava niet hebben, heb de mijne daar ook gehaald. Mss kan je vragen om er één te laten overbrengen van een ander ava - winkel? In Kamepenhout hebben ze die zeker, daar komt de onze van!
Ik zou toch nog eens goed navragen in AVA. Misschien waren ze net uitverkocht of wachten ze op de nieuwe collectie.Onze geld/enveloppendoos komt ook van AVA. Wij hebben deze ongeveer een maand geleden gekocht denk ik. Het is een groot wit hart uit karton met een beetje reliëf en je kan het hart mooi op zijn kant zetten en het heeft een grote gleuf.Groetjes, Jenny
Gewoon ter zijde, maar het kan misschien nuttig zijn om eerst eens in de feestzaal te verifieren of ze daar iets niets al voor voorzien hebben. Bij ons was er een "brievenbus" voorzien die op slot kon en die zeer zwaar was (dus niemand kon die meenemen). Een gelddoos of enveloppe doos was bij ons dus niet nodig.
Dat was in de Ava op het Gouden Kruispunt in Tielt-Winge (Vlaams-Brabant).Het is de doos die Jennifer hier ook al beschreef. Ik zou ze al willen kopen, maar aangezien ik nog meer dan een jaar op onze trouw moet wachten, vind ik het nog iets te vroeg :-)Succes met de zoektocht!
fiogf49gjkf0dhey PatriciaWij hebben op onze trouwdag een doos kartonnen van printpapier genomen en deze volledig ingepakt met een gleuf in.Op die manier kost het je niets, uiteindelijk doe je achteraf niets meer met die doos en als je daar uw werk wat van maakt, kan je dat heel mooi aankleden.Groetjes!