Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

proefbuizen decoratie

  21-6-2008 22:08:58
Hellow!

Nog 6dagen brrrrrrrrr...! Nu zit ik nog met een klein vraagske. wij hebben onze tafelstukjes voor de feestzaal zelf gemaakt omdat we een leuk idee hadden. Nu zitten daar proefbuizen in verwerkt, wij vinden die net iets te lang. Er zijn dus 2 opties: nieuwe proefbuizen aankopen die korten zijn dan 15cm en liefst goedkoop OF proefbuizen ergens laten inkorten.
Heeft iemand van jullie idee waar ik glazen proefbuizen goedkoop kan vinden in verschillende maten (of toch korter dan 15), heeft iemand van jullie proefbuizen die hij best kan missen (ben van Beernem regio Brugge) of weet iemand waar ik glazen proefbuizen kan laten inkorten?

Alvast mercikes!
Een bij getrouwde vrouw (hihi)
Valentine
www.mathieu-valentine.bruiloftsite.nl

valentine
27-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1235


sarah
18-7-2008
 Meld misbruik21-6-2008 22:39:26

Ik denk wel dat je die bij ava of bij een bloemenwinkel kan vinden.

Grtz sarah



Kim
30-8-2008
 Meld misbruik22-6-2008 10:38:08

Hey!

Wij hebben er ook lang naar gezocht maar hebben het gevonden!

En we hebben er korte gevonden op internet, er zijn zelfs al gaatjes ingemaakt echt super! en helemaal niet duur!

http://www.debloemenslinger.nl

groetjes!



els
28-6-2008
 Meld misbruik24-6-2008 8:32:41

fiogf49gjkf0d
Hey Valentine,
Kijk eens bij Van der Vennet in Sint-Andries (Brugge). Wij hebben daar de onze gekocht en nog heel wat andere decoratie. Het is er zeker niet duur.
Voor mij ook nog 4 dagen ...spannend hé.
Groetjes
Els (uit Oostkamp)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...