Terug naar overzicht
heyniet regio limburg maar ze werken over het ganse land en ze hebben superleuke oldtimers... kijk eens op www.nostalgic-cars.be onze wagen kwam van daar en we waren super tevreden, zowel qua service als prijs.ik heb al verschillende vrienden en collega's die daar ondertss ook hun wagen(s) geboekt hebben en ook tevreden zijn en me hebben laten weten dat ze ondertss nog meer hebben dan dat er op de site staat.groetjes en veel successas
Hey Ester, Ik kan Saskia alleen maar gelijk geven. Ze zijn daar supervriendelijk en eigenlijk viel de prijs ook heel goed mee (had het eerlijk gezegd dubbel zo duur verwacht!). Zeker eens gaan kijken dus!GroetjesInes3/10/2008
fiogf49gjkf0dhallo,als je een limo wil huren moet je in Zonhoven bij Exclusive Limo zijn. die zijn best betaalbaar!groetjes, An
fiogf49gjkf0dAls je intresse hebt in een oldtimerbus ? Bij de Blauwvoet in Balen hebben ze hele mooie oude bussen. Meer dan 50 jaar oud en heer goed gerestaureerd. Ze rijden heel veel in Limburg. Mevrouw Gevers regelt daar de zaken en je mag naar haar bussen gaan kijken. Bel haar maar even op.