Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwfeest verpest

21-6-2008 9:14:27
dag iedereen

ik ben nu 1 dag gehuwd, alles aan de dag was tip top in orde, toen s'avonds het volk toekwam. er was daar een vriendin die al eens af en toe berichten naar mijn man stuurde en er een beetje weg van is,(nu geen vriendin meer). ze kwam toe met een trouwkleed op mijn feest, dat toont nu toch niet, we waren met 2 bruidjes, ik heb de hele avond nerveus gelopen en me geergerd.ze heeft toen gewoon weg geweest zonder te komen zeggen, ik heb haar opgebeld en gezegd" ik betaal veel geld voor mijn feest, ik ben de bruid , dat ze geen respect heeft voor onze avond, en dat ik ze nooit meer moet horen of zien,sorry dat kan er bij mij niet in.

vanessa
20-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 547

Joke
6-12-2008
 Meld misbruik21-6-2008 9:40:48

????????????????????????????????????????????????? ben totaal gechoqueerd! dat doe je nu toch niet?????
ocharme meiske!!!

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik21-6-2008 9:45:01

Vanessa,ik wenst je een dikke proficiat met jullie huwelijk!

Ik vindt het wel schandalig dat een "vriendin" zoiets doet!!!
Ik zou haar meteen aan de deur gezet hebben denk ik!

Maar laat dit je geluk van jullie trouwdag niet overschaduwen!!!! Probeer eerder aan de mooie momenten te denken.
Zij is degene die zich hopeloos belachelijk heeft gemaakt!!

Nog veel geluk in jullie gehuwde leventje!

Grtz sarah (18/07/08)

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik21-6-2008 10:12:46

Proficiat met je huwelijk!!

Dat is idd schandalig! Kon je die zelf niet vriendelijk verzoeken de zaal te verlaten, je beslist toch uiteindelijk zelf wie er binnen komt en blijft?

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik21-6-2008 10:59:02

Hey,
Ongelooflijk!!! schandalig!! stuur haar onze reacties eens door! dan zal ze weten dat je niet de enige bent die daar zo over denkt! Trouwens... ik had ze buiten gezet, met veel plezier zelfs. Die had bij mij zelfs nog niet op de receptie gebleven!
Die is gewoon gekomen om jou te kwetsen en dat noemt zich 'vriendin'!??
Buiten met die handel!!!!!!!!!
Groetjes en toch een dikke proficiat met jullie huwelijk!!!
Patricia

Laura
9-8-2009
 Meld misbruik21-6-2008 11:03:14

Laat het niet aan je hart komen. Ze is waarschijnlijk stikjaloers op jou en wou je daarom je feest verpesten. Als je nu toont hoe druk je erin maakt is haar opzet geslaagd.
Gewoon negeren en zorgen dat iedereen (als jullie gezamelijke vrienden hebben) haar negeert.
Geniet van alle andere prachtige herinneringen en je wittebroodsweken!

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik21-6-2008 11:03:20

ja ik had haar beter weggestuurd maar haar vriend is een goeie vriend van ons, ik heb hem er ook over aangesproken en hij gaf mij gelijk, hij voelde hem beschaamd en bekeken, en het ergste van al is dat ze zelf niet getrouwd is en dat kleed speciaal voor mijn trouw heeft gekocht, IK GA HAAR NOG WAT DOEN, SCHANDALIG

Meilan
3-7-2008
 Meld misbruik21-6-2008 11:49:38

WAT!!!!?????
Ik heb bijna compassie met da meiske! Er klopt iets niet in dat hoofdje van haar, hoor. Trouwens, ook enorm erg voor haar vriend. Die zal toch weten waarom ze dat heeft gedaan... Leuk is anders!

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik21-6-2008 12:15:00

hallo
moesten jullie foto's willen zien kijk eens op http://vanessahoornaert.spaces.live.com/
de andere bruid heb ik niet getrokken.

Karlien

Meld misbruik21-6-2008 12:18:46

Was het ook een wit trouwkleed?
Kon haar vriend die dan niet verbieden om zo'n kleed te kopen? En wat zeg je dan in de bruidswinkel? "Nee, nee, 't is niet voor mijn huwelijk, maar om mee naar een ander te gaan?!"
Amaai, het lijkt wel iets uit een film.
Ik denk ook dat ik heel mijn avond daardoor zou laten verpesten, maar niet de moed zou hebben om ze buiten te zetten...
Echt jammer voor jou!

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik21-6-2008 12:20:59

ja het was dezelfde stof en dezelfde kleur, van haar was het uit 2 delen, en zonder sleep maar toch typisch iets om te trouwen, de mensen keken toch wel raar op mijn feest, ze vonden het ook schandalig he,

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik21-6-2008 12:38:00

Hoe belachelijk kan je je maken.... Er lopen echt zielige mensen op deze wereld rond!

Probeer je er niet in op te jagen! Die eer verdient ze niet. En heel goed dat je haar gebeld hebt!!!

Groetjes,
Karolien.

shirley
12-7-2008
 Meld misbruik21-6-2008 12:58:27

goh ik weet niet wat ik zou doen in jouw plats maar ik denk dat het niet gezond zou zijn!!!!
dat doe je toch niet ik denk dat die helemaal klaar is voor de psychiatrie hoor
maar ik denk dat de mensen wel weten dat het jouw dag was en je moet maar denken dat de mensen voor jouw gekomen zijn en niet voor haar ik moest daarmee verkering hebben ik zou der toch nog twee keer over nadeken zulle
heb geprobeerd om je foto's te bekijken maar het lukt niet kan er maar 1 zien van in het stadshuis
shirley

Britt
9-8-2008
 Meld misbruik21-6-2008 13:05:48

Dit is inderdaad echt net iets uit een film (ik dacht onmiddellijk aan de serie die een aantal maanden geleden op 'één' kwam, daar gebeurde dit ook!). Ongelofelijk dat er ècht zulke achterlijke, oneerbiedige mensen bestaan. Het kan bijna niet anders dan dat ze daadwerkelijk niet goed in haar hoofd is. En dat zullen alle genodigden ook wel beseffen!

Wat vind ik dit erg voor je, want als je terugdenkt aan je huwelijk denk je hier natuurlijk ook wel aan...

Ik weet niet of ik me in zou kunnen houden om de wanna-be-bride buiten te gooien op mijn huwelijk, maar ik vind het heel knap dat jij je wel hebt kunnen beheersen (want een dramatische scène is ook niet leuk om op terug te kijken)!

Tracht je op alle prachtige momenten te concentreren die je hebt beleefd en geniet hier samen van met je man! Ik wens jullie een stralende toekomst toe!

Groetjes, Britt

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik21-6-2008 14:25:53

Hoi Vanessa,

amai, wat een gestoord mens is me dat zeg, die heeft zich nogal belachelijk gemaakt! Als ik u was, dan had ik haar toch met haar klikken en klakken buiten gezet! Maar ja, als haar vriend zo'n goede vriend van jullie is, dan is dat natuurlijk niet gemakkelijk... . Ik kan echt niet begrijpen wie er zoiets in zijn hoofd haalt! En wat waren dan de reacties van jullie ouders enzo??

Hoe dan ook, een dikke proficiat met jullie trouw en ban dat mens uit je leven zou ik zeggen!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-6-2008 19:50:11

wat wist ze eigenlijk te vertellen aan de telefoon????

De gekken zijn de wereld nog niet uit..

trouwens als ze een vriendin was, zou ze in eerste instantie al geen berichtjes naar jouw vriend sturen.

echt heel erg! Dat is nu wel het laatste wat je verwacht dat er mis kan gaan op je huwelijksfeest. Echt gestoord van haar!

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik23-6-2008 13:29:48

amaai Vanessa!
Mijn mond valt hier gewoon open!
HOE KAN IEMAND DAT NU DOEN?

Het is duidelijk dat ze stikjaloers is amaai!
Echt grof!
Jammer voor jullie vriend dat hij met zo iemand opgescheept zit en dat hij niet het karakter had van haar tegen te houden.
Dat belooft voor later!

In ieder geval: dat zij in een trouwjurk rondliep maakt haar nog geen bruid hé! jij was de prinses van de avond! zij overduidelijk de zotte gerre waar iedereen zich een kriek mee gelachen zal hebben.

Sandra
13-10-2008
 Meld misbruik11-7-2008 9:26:43

Hallo Vanessa,

Ik reageer misschien wat laat op je berichtje, maar ik zag in een ander berichtje dat je nu ruzie hebt met je man als gevolg hiervan.

Ik kan niet zeggen dat ik hetzelfde heb meegemaakt want ons feest is pas in september. Maar ik zal waarschijnlijk hetzelfde tegenkomen. Mijn zus heeft namelijk openlijk gezegd dat ze in haar trouwkleed komt. Haar reden is, dat ze al getrouwd is, maar nog geen feest heeft gehad. Haar echte reden is dat ze een kreng is. Je denkt waarschijnlijk dat zussen zoiets niet doen, maar mijn zus is werkelijk tot alles in staat. Toen ze hoorde dat wij gingen trouwen is ze opeens een paar maanden na onze aankondiging zelf totaal onaangekondigd getrouwd ... op mijn verjaardag ( enkele wettelijk huwelijk ). Wij hoorde het 's avonds dat ze getrouwd was. Ze heeft bij mijn moeder geforceerd dat haar beste vriendinnen op ons avondfeest worden uitgenodigd,... enzovoort.

Nu even terug wat jou situatie betreft. Tracht je er als volwassen persoon over te zetten. Besef dat uiteindelijk jij getrouwd bent, en dat jij je man hebt en niet zij. Waarschijnlijk heeft ze bereikt wat ze wou, dat jij en je man ruzie hebben. Is ze dat echt waard? Misschien beseft ze het nu nog niet, maar ze heeft haar zelf belachelijk gemaakt.
Tracht gewoon te doen tegen haar alsof er niets gebeurd is, dat wil niet zeggen dat je nog vrienden met haar moet zijn. Maar zo geef je je man de indruk dat jullie samen belangrijk zijn en niet die stomme trien :)

Ik doe dat constant zo, ik zei tegen mijn zus " ah, ja doe maar, kom bij ons in de rij staan en ontvang maar wat enveloppen, maar stort ook graag 14.000 euro op mijn rekening aangezien we natuurlijk de kosten van de trouw gaan delen he " . En toen zweeg ze.

Ik heb gemerkt dat je van regio harelbeke bent,ik woon zelf in Bavikhove. Dus moest je eens willen praten is dit geen probleem.

Figje@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...