Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gewicht

20-6-2008 13:45:36
Hoi,

Een ramp...ik zou normaal nog 8kg moeten afvallen tegen begin augustus.
Ik heb in februari mijn kleed gekocht en was toen reeds 10kg afgevallen. De verkoopster heeft mijn maten genomen,maar ik heb haar gezegd dat ik graag nog 10kg zou afvallen. Zij heeft mij gezegd dat ze ervanuit zullen gaan dat ik nog 5kg kan afvallen ipv 10kg. Een ramp !!! Inplaats van af te vallen is er 3kg bijgekomen. pff... ik ben een emotionele eter, hoe meer spanningen hoe meer ik ga eten.

Allé we moeten erdoor hè.
Dit moest gewoon even van mijn hart.

Vicky (03/10/2008)

Vicky
3-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 505

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik20-6-2008 14:53:29

Hey Meid,
Ik begrijp wat je bedoeld...
Ik heb in de zomer van vorig jaar mijn kleed gevonden, en laten opmeten..
In die tijd ben ik 5kg bijgekomen,waarvan er nu al 2kg af zijn. Nog 3kg te gaan vooor 9juli (laatste pas en retouche). Ik zit ook te stressen. Ik volg WeightWatchers, en ik combineer het nu met een afslankhulpje. Het zijn pilletjes van de apotheek, met groene thee-extracten. Je zou er tot max. 3.7kg mee afvallen in 2 weken. Dit is niet het geval, maar het afslanken gaat toch een beetje sneller. Door die pilletjes voel ik me extra gemotiveerd, dus doe ik ook mijn uiterste best.
Normaal ben ik geen pilletjesmadam, maar nu maak ik een uitzondering. Ik ondervind ook geen last van hartkloppingen, overmatige toiletbezoekjes,...
Ik ben ook een emo-etertje. Maar op deze manier lukt het aardig. Ik draag ook een fotoboekje bij me van mijn kleedje. Dat geeft me ook steun. Verder gebruik ik een verstevigende bodylotion met zelfbruinend effect. Ik probeer me dus slanker te smeren en te eten.
Hopelijk lukt het jou ook!!
Ik duim alvast voor je!
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Valerie
14-2-2009
 Meld misbruik20-6-2008 16:47:58

Als het snel moet gaan... en wat gezond is..
's morgens eet ik een boterhammetje met choco of speculoospasta, ontbijt is zeker belangrijk! met een tas koffie
om 10u eet ik nu 2 pruimen
's middags eet ik een potje ananas op sap! niet op siroop want dat is een dikmaker..
1 appelsien
1 appel
1 potje activia
1 kiwi
1 appel
Je kan het ook over je werkdag verspreiden zo voorkom je een hongergevoel..
En om 5u eet ik veel groenten een handvol aardappelen & beetje vlees
als ik 's avonds nog honger heb maak ik mij een sapje met de sapcentrifuge, daar gooi ik alle groenten en fruit in en om een lekker smaakje veel aardbeien
Boordevol vitaminen, goed voor de darmen en vochtafdrijvend
Als je dit een maand volhoud toch wel met resultaat! op een week verlies ik BIJNA 1 kg, hangt er van af of ik tussendoor een patéke gegeten heb of chocolade
Als je dit doet zonder te zondigen kan je wel over de KG de week gaan..
Veel suc6!
En als je nog vragen hebt!... Ik heb bijna alle dieeten al uitgetest ;)

Dorine
16-8-2008
 Meld misbruik20-6-2008 18:12:45

Het is wel zo dat een boterham met choco of (nog erger) speculoospasta...Wel een megadikmaker is. En je mag maar maximum 2 stuks fruit per dag eten want teveel is ook niet goed (suikers).
Het is eigenlijk best om een goede diëtist te zoeken of naar weightwatchers te gaan..Want die soort diëten kan je moeilijk lang volhouden.
Je hebt nog tijd om af te vallen tot begin augustus... Als je zo een dieet als valerie zegt volgt;...dan ben je tegen je trouw het dubbele aangekomen...en natuurlijk is bewegen belangrijk.
Groetjes

Dorine
08/08/08 & 16/08/08

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik20-6-2008 21:45:00

Hey Vicky!

Ik volg het proteïnedieet, op 1 maand tijd verlies je dan 5-6 kg vet (eerste fase). Dan volgen er opvolgfases, in de tweede fase verlies je nog 3 kg per maand.
Ik heb mijn eerste maand juist achter de rug, en het werkt. Ik ben nu overgestapt naar de tweede fase en hoop om tegen mijn trouw nog 6 kg kwijt te geraken. Dan ben ik in totaal 11 kg afgevallen.
Ze zullen mijn kleed wel opnieuw moeten aanpassen, maar dat vind ik niet erg :-)
Het is een moeilijk dieet om vol te houden, maar het werkt wel ...

Groetjes,
Karen
13/09/2008

Kathleen
6-9-2008
 Meld misbruik21-6-2008 4:12:36

Hoi

Fixeer je niet teveel op je gewicht, maar geniet van de voorbereidingen en van je trouwdag zelf! Ik ben begin dit jaar mijn kleed gaan passen - vond mezelf te dik - ben begonnen met een dieet - wou steeds minder en minder wegen. Gevolg : voorbereidingen voor de trouw worden een tijdje stop gezet. Ik moet eerst genezen dwz bijkomen in gewicht. Is het dat allemaal wel waard? Wees content met jezelf en met je eigen lichaam en je zal stralen op je trouwdag!

Els
17-7-2010
 Meld misbruik22-6-2008 9:43:58

Ga eens bij de dokter langs en vraag naar 'Reductil'. De eerste maand is dat Reductil 10, daarna Reductil 15mg. Ik heb dat gecombineerd met 2 x per week BBB te volgen in een fitnessclub (2 x 1 uurtje). De Reductil is een medicijn dat de verbranding verhoogt. Ik heb dit een 8tal maand volgehouden (had wel serieus overgewicht) en ben net geen 20 kilogram afgevallen. Je moet uiteraard wel wat op je voeding letten, maar dit is goed te doen. Het belangrijkste zit hem in de beweging: wat je binnen gekregen hebt, moet je kunnen verbranden om te vermageren. + Als je te weinig gaat eten, krijg je problemen met je darmen, dus stopt alles op en verdik je, terwijl je toch maar weinig eet. Ik ben er heel tevreden over geweest en ben nu, na bijna 2 jaar, maar een 5tal kilo weer bijgekomen. (Eindtotaal dus nog altijd bijna 15 kilo minder dan in het begin.) Dus: naar de dokter en sporten!!!
Veel succes!!!! Ik weet wat het is!!

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik22-6-2008 14:16:57

probeer het proteinedieet. Heb het ook gevolgd en op 4 weken was ik 15kg kwijt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...