Terug naar overzicht
Haha, je naam fout geschreven...dat zijn vast al de zenuwen :-)Slaap lekker en geniet van jullie dag!Groetjes Evy01-08-2008
Een dikke proficiat en hele toffe dag gewenst voor morgen !! Geniet van jullie dag. Groetjes Vicky (nog 106 dagen te gaan, pfff...ik ben al aan het aftellen)
hey!!geniet met volle teugen van je dag!!!!dikke kus!!!reeds 13 daagjes gehuwd!!!!
een dikke proficiat en geniet alvast van deze mooie dag . groetjes conny 12-07-08
Alvast een dikke proficiat,geniet ervan en héél veel succes!!!Grtz sarah18/07/08
Hé,Veel plezier vandaag en veel geluk in de toekomst. En ik duim mee voor alle bruidjes dat het droog blijft.Je zal nu de minuten of de uurtjes wel zitten aftellen zeker dat u toekomstig ventje toekomt? Spannend!!!!Ik kan al niet wachten tot het bij ons zover is, moet nog 49 dagen wachten, maar gaat mss toch al snel zijn want de tijd vliegt.Geniet van jullie mooie dag.Groetjes Evi08/08/08
Hey,Alvast een prachtige droge dag toegewenst!Geniet er van!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl nog 50 dagen
Hallo Vanessa, Van harte proficiat met jullie huwelijk. Ik wens jullie niet te veel zenuwen, een schitterende dag en een mooi begin van een toekomst samen. IngeNog 99 dagen