Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijdag den 13de en toch goe gekomen

  19-6-2008 22:24:26
wij hebben ondanks de tegenslagen die maar bleven komen voor de trouw(lees maar bij vorige berichten) een geweldige trouwdag gehad.
de dag begon druk met de visagiste en de kapster en ik die op tijd in mijn kleed moest geraken.
de eerste grote verrassing die dag was een mooi witte humer-limo,die mijn ventje voor mij geregeld had.het was mijn droom om met zo'n wagen rondgereden te worden.
ik heb zo'n angsten gehad dat hij mijn kleed niet mooi zou vinden maar die waren ongegrond want toen mijn ventje mij bekeek sprongen er spontaan tranen in zijn ogen.het was goedgekeurd en hij zag er om op te eten uit.ook de kindjes waren heel mooi en mijn bruidsboeket was prachtig!
mooi weer gehad ondanks alle voorspellingen van regen.het heeft eventjes geregend toen we op t peerdsbos waren maar toen konden we schuilen in de melkerij met ons gezelschap.
ons middagfeest was heel gezellig en lekker.ook de cadeaus vonden de middaggasten orgineel(grote hoefijzers voor de ouders en getuigen en kleintjes voor de rest).
het avondfeest in salons luithagen was een succes.goede dj,uitgebreid broodbuffet en heel lekkere wijn.iedereen heeft ervan genoten en zich geamuseerd.de geluksklavertjes in doosjes die we als bedankjes hadden besteld werden erg op prijs gesteld.
en wij zijn de nacht ingedanst en beland in het novotel-hotel waar een klein geschenkje(fles wijn en persoonlijk briefje) ons opwachte.
zaterdag rustig aan gedaan en dan kwam de volgende verrassing...een huwelijksreisje van 4 dagen naar parijs.'s avonds ingepakt en zondagmorgend vertrokken met de thalys.
we hebben er erg van genoten,veel gewandeld en gepraat.de sacre-coeur heeft men hart gestolen.
dus ondanks het noodlot en de nodige tegenslagen ben ik nu een gelukkig getrouwd vrouwtje!!!

saskia
18-7-2020
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 923


sarah
18-7-2008
 Meld misbruik19-6-2008 22:39:04

Saskia,was jij het die de dag voordien nog dat accident had gehad,ja hé.

Een dikke proficiat!!!
Wel leuk da jullie nog 4 daagjes weg zijn kunnen gaan.

Nog veel succes in het getrouwde leven

Grtz sarah



saskia
18-7-2020
 Meld misbruik19-6-2008 22:55:31

inderdaad,dat ben ik!

en het vlek op mijn kleed,een dochter die de week ervoor ziek was en een ventje die al niet meer durfde gaan werken.

maar zo zie je maar alles komt goed.



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik19-6-2008 23:01:11

Da's juist ja,alleen het berichtje van een ventje da nie meer durfde te gaan werken heb ik blijkbaar gemist.

Wij tellen ook in spanning af,nog 29 dagen!

Grtz sarah



saskia
18-7-2020
 Meld misbruik19-6-2008 23:10:40

succes,geniet ervan en blijven lachen ook als er iets misloopt!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...