Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeveel tijd tss stadhuis en kerk?

19-6-2008 20:55:46
Is er iemand die voor het stadhuis en de kerk in Geraardsbergen is getrouwd?
Wij weten niet hoeveel tijd we moeten tussen laten tussen de trouw in het stadhuis en de trouw voor de kerk. Het bevind zich beide op hetzelfde plein. Wij hadden gedacht om voor 11u voor 't stadhuis te trouwen en dan om 11u30 voor de kerk. Wat denken jullie?

Grtjes

Vanessa
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 674

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik19-6-2008 21:15:25

Hoi Vanessa

Wij huwen nu niet in Geraardsbergen, maar in Lier. Bij ons zit er ook een half uurtje tussen stadhuis en de kerk. Eerst dacht ik ook dat dit kort was, maar volgens de priester moet dit haalbaar zijn. Het stadhuis zou maar een kwartiertje in beslag nemen. Dus voor jou moet dit ook wel lukken, denk ik zeker als het op hetzelfde plein is.

Groetjes Caroline
30/05/2009

Ann
30-8-2008
 Meld misbruik19-6-2008 22:42:21

hey!

wij trouwen ook om 11u30 in t gemeentehuis en om 12u in de kerk. bij ons liggen het gemeentehuis en de kerk een paar honderd meter uit elkaar. en onze pastoor verzekerde ons dat dat zelfs als we te voet gingen nog haalbaar was.
en moesten we te laat aan de kerk zijn, zullen ze wel wachten op ons zeker

groetjes
Ann
30/08/08

ulrike

Meld misbruik20-6-2008 0:50:05

wij voor de wet in g'bergen , kerk in zegelsem; denk dat je met een halfuurtje zal goed uitkomen; zijn vorige week naar gemeentehuis geweest voor ondertrouw en ze zeiden dat ongeveer een half uur rekenen voor binnenkomen, trouw en buitengaan er is dus maar om het half uur een trouw voor de wet maar dat wist je wss al :)
groetjes

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik20-6-2008 10:47:26

Hey,
Bij ons sluit ook alles aan. Wij trouwen om 10.30u voor de wet, en om 11.10u voor de kerk. Het ligt allemaal 1 km uit elkaar. De pastoor vond het zeker niet erg als we 10min. later zouden zijn.
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
nog 50 dagen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...