Terug naar overzicht
Ocharme, dit is echt heel jammer, zowel voor jou als voor je getuige die al haar werk hierin heeft gestoken. Ik hoop alsnog dat je een geweldige trouwdag mag beleven met een schitterende getuige naast je zijde!Ilse
Hey meid, Ik vind het gewoon vreselijk voor je! Echt erg dat sommige mensen zo zelfingenomen zijn, en zich niks jou en je gevoelens aantrekken.Maar kop op, je gaat een prachtige dag krijgen waarbij jij en je ventje alleen van tel zijn! Die schoonzussen laat je maar linksliggen, JIJ alleen zal stralen die dag, en dat kan niemand je ooit nog afnemen.xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl nog 51 dagen
Hey Vanessa,Wat een onaagename ervaring,en wat erg voor jouw getuige.Ik wens je allesinds een fantastische huwelijksdag toe, van die schoonzussen trekt ge u niets aanGeniet de dag maar van uw ventje en maak er maar een gezellige dag van samen met uw getuige die het blijkbaar helemaal ziet zittengroetjes ELine05/09/2008gre
Hey Vanessa,Trek het je niet aan! Schoonzussen zijn dit zeker niet waard :-)De meest waarschijnlijke reden waarom ze zo gereageerd hebben is omdat ze stikjaloers zijn en jou je geluk niet gunnen. Niks van aantrekken dus.Geniet van je huwelijksdag en van je leven met je ventje samen!Groeten,Jenny
Troost U Vanessa,Ik had geen vrijgezellenavond! Ik heb naar de week van Sara gekeken! met een glaasje Baileys, terwijl mijn ventje goed aant feesten was!Vind het wel niet mooi van uw schoonzussen in spe, dat ze zulken dingen zeggen(das ruzie uitlokken) Niet mooi van hen!Trouwens jij trouwt en zelle niet he:-)Veel succes op de trouwdag en geniet ervan!!!!Groetjes wanneke 27/06/2008( 4 days to go)