Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

even hart luchten

19-6-2008 16:23:30
hallo

ik wil even men hart luchten, dit weekend was het men vrijgezellen geweest. Men getuige heeft alles mooi in elkaar gestopt en de helft fie kwam deed niet mee of zuchte en toonde geen interesse.
Ergste is nog tijdens een kroegentocht moest ik snoepjes verkopen van aan t-shirt en was een groep jongens en een vroeg voor tongkus geef ik en 20euro en men toekomstige schoonzussen zeiden doe dat.
erg he was zo geschrokken van hun reactie, wie zegt nu zo dingen 14dagen voor trouw.
Om 12 u was iedereen al nar huis zogezegd en hoorde ik dat ze ergens anders naar fuif waren.
Heb nu hevige woorden met men schoonzussen omdat ze hun woorden verdraaien, zou liever hebben dat ze niet komen naar trouw maarja.
Ben echt geschrokken en teleurgesteld zowel in hun reactie en in mensen die geen respect toonden voor vrijgezellen, had zo kompasie met men getuige.
Gelukkig is men ventje er nog en steunt hij me wat (zover hij kan want hij zit nog in portugal pfff)
Ben blij dat ik eens men verhaal kon doen

andere dames nog succes met trouw

groetjes vanessa
28 juni
nog 9dagen
vanessa.van.de.putte@telenet.be

vanessa
3-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 346

ilse
18-5-2009
 Meld misbruik19-6-2008 16:54:46

Ocharme, dit is echt heel jammer, zowel voor jou als voor je getuige die al haar werk hierin heeft gestoken. Ik hoop alsnog dat je een geweldige trouwdag mag beleven met een schitterende getuige naast je zijde!

Ilse

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik19-6-2008 17:00:06

Hey meid,
Ik vind het gewoon vreselijk voor je! Echt erg dat sommige mensen zo zelfingenomen zijn, en zich niks jou en je gevoelens aantrekken.
Maar kop op, je gaat een prachtige dag krijgen waarbij jij en je ventje alleen van tel zijn! Die schoonzussen laat je maar linksliggen, JIJ alleen zal stralen die dag, en dat kan niemand je ooit nog afnemen.
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
nog 51 dagen

eline
5-9-2008
 Meld misbruik20-6-2008 10:49:14

Hey Vanessa,
Wat een onaagename ervaring,en wat erg voor jouw getuige.
Ik wens je allesinds een fantastische huwelijksdag toe, van die schoonzussen trekt ge u niets aan
Geniet de dag maar van uw ventje en maak er maar een gezellige dag van samen met uw getuige die het blijkbaar helemaal ziet zitten

groetjes ELine
05/09/2008

gre

Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik20-6-2008 13:09:11

Hey Vanessa,

Trek het je niet aan! Schoonzussen zijn dit zeker niet waard :-)
De meest waarschijnlijke reden waarom ze zo gereageerd hebben is omdat ze stikjaloers zijn en jou je geluk niet gunnen. Niks van aantrekken dus.

Geniet van je huwelijksdag en van je leven met je ventje samen!

Groeten,
Jenny

WANDA
27-6-2008
 Meld misbruik23-6-2008 12:17:40

Troost U Vanessa,

Ik had geen vrijgezellenavond! Ik heb naar de week van Sara gekeken! met een glaasje Baileys, terwijl mijn ventje goed aant feesten was!

Vind het wel niet mooi van uw schoonzussen in spe, dat ze zulken dingen zeggen(das ruzie uitlokken) Niet mooi van hen!

Trouwens jij trouwt en zelle niet he:-)

Veel succes op de trouwdag en geniet ervan!!!!

Groetjes
wanneke
27/06/2008( 4 days to go)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...