Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenavond

19-6-2008 11:01:44
Hey
Ik ben op zoek naar originele ideeën voor een vrijgezellenavond. De bruid opdrachten laten uitvoeren is al uit den boze, dat is me op het hart gedrukt :-) Alvast bedankt voor jullie medewerking!

An

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 731

Nele
26-7-2008
 Meld misbruik19-6-2008 11:11:21

Hey An,

ik heb mijn vrijgezellenavond nu zaterdag en heb een kaartje in de bus gekregen dat ik om 10.30u moet klaarstaan en moet een valies meenemen omdat we blijkbaar overnachten :)
Aangezien wij ook niet houden van dat opdrachtjes gedoe ben ik reuze benieuwd naar wat mij te wachten staat!
Ik zal het u laten weten, misschien kan je er iets uithalen.

Ik heb zelf ooit vrijgezellen mee georganiseerd en daar hadden we een polaroid mee en vroegen we elke (interessante) man om mee op de foto te staan en die kleefden we dan in een fotoalbum en dan mocht die daar iets bijschrijven. Na een aantal jaren is dat leuk om lezen! :)
Bij een andere hadden we een camera meegestuurd en moest het koppel (die deden dat samen) steeds naar een bepaalde plaats gaan waar ze dan een bepaalde soort opdracht kregen (bv. hoeveel trappen zijn er in de toren... dat aantal is het huisnummer van het restaurant waar je vanavond gaat dineren) en die moesten dat allemaal op camera vastleggen en zo'n soort dagboekje maken, heel grappig en compilatie werd afgespeeld op feest!

groetjes en nog veel organiseergenot :p

Nele ... 26/07/08

joke
12-7-2008
 Meld misbruik19-6-2008 16:33:02

Hey An,

Voor mijn vrijgezellenavond hadden ze o.m. een upperdare gehouden; was echt fijn, ambiance verzekerd! Nadien moest ik nog een paar dingen doen int stad, dan zijn we lekkere tapas gaan eten, cocktails gaan drinken en nadien verder het nachtleven in om te dansen...
Was echte een toffe dag!

Mss ben je hier iets mee?
Anders is een sauna ofzo ook altijd wel leuk...

Grts, Joke
12-07-08

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik19-6-2008 19:04:10

Buikdansworkshop!

Danseres Queenie is echt aan te raden!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...