Terug naar overzicht
Hallo Vanessa, Misschien een briefje schrijven naar 5tv met de vraag of ze je vraag en contactgegevens willen doorgeven aan de bruid die meedeed aan het programma. En het dan zelf vragen. Veel succesInge
Hoi Vanessa,Ik heb dat programma ook gezien. Ik kijk tegenwoordig naar alle programma's dat ook maar iets met een huwelijk te maken hebben.Spijtig genoeg weet ik niet van welk merk het trouwkleed was. Toch nog veel succes met je zoektocht !!Groetjes,Vicky (03/10/2008)
Heb het programma niet gezien, maar ben momenteel ook zover gekomen dat ik alles ivm trouwen op tv wil zien... heb eens gekeken op de site van 5tv maar vind er niets over terug. Speelt dat programma alle weken of was het iets eenmaligs?groetjes,Inge
als ik het goed gezien heb, was het maandag de 3de aflevering, het was ook de eerste keer dat ik het zagerg extreem maar ik zag in de tvgids 'bruid' staan dus was het beslist dat ik zou kijken :)blijkbaar hebben veel bruidjes diezelfde microbe opgegeten :):):):)
Hey!Volgens mij zag ik dat programma ook... dat was toch vanuit Engeland he?Mijn kleed lijkt er heeeeeel erg op! En dat is van de collectie van: 'Hervé Marriages' Ik vond het bij 'E&R Wedding' in Beverlo. Kan je nog geen foto's doorsturen, want onze trouw is nog in het verschiet...Alleszinds succes ermee!!!Groetjes,Els